6 економічно ефективних стратегій для просування вашого бізнесу з друку на футболках


Якщо у вас є компанія з виробництва футболок, ви в правильному бізнесі. Credence Research стверджує, що до 2025 року вартість галузі становитиме понад 10 мільярдів доларів.

Інтернет полегшив відкриття бізнесу з виробництва футболок. Однак це не означає, що воно також буде успішним. Легкий вхід також означає, що конкуренція є інтенсивною. Тому вам знадобиться спосіб виділити свій бізнес, щоб зробити його успішним.

Володіння бізнесом з виробництва футболок – це більше, ніж робота на повний робочий день. Це вимагає довгих годин з великою кількістю важкої роботи. Ви несете відповідальність за обробку всього для бізнесу. А коли ви підприємець, у вас, швидше за все, буде обмежений бюджет. Ви не уявляєте, скільки грошей вам знадобиться для підприємницької діяльності. Особливо, коли мова йде про маркетинг вашої продукції.

Тому, щоб допомогти вам, ми зібрали кілька економічно ефективних стратегій для просування вашого бізнесу футболок. Ці маркетингові ідеї жодним чином не зашкодять вашому бюджету. Натомість вони допоможуть вам залучити потенційних клієнтів, не витрачаючи надто багато.


Дослідіть свою цільову аудиторію

Усі ваші маркетингові зусилля марні, якщо ви рекламуєте це нерелевантній аудиторії. Який ваш цільовий ринок? Студенти коледжу? Батьки? Спортивні команди? Компанії?

Якщо ви цього ще не знаєте, настав час дізнатися. Кожна група має трохи різні потреби. Наприклад, компанія надасть вам серію замовлень, але спортивна команда може надавати вам масові замовлення багато разів на рік.

Аналіз аудиторії Facebook-маркетинг футболок

Ви можете досліджувати свою аудиторію за допомогою аналітики соціальних мереж. Ви можете отримати значущу інформацію про свій цільовий ринок, досліджуючи його в Інтернеті. Подивіться на їхні веб-сайти та сторінки в соціальних мережах. Визначте, чого вони хочуть і потребують найбільше. Ось кілька способів аналізу аудиторії:


  • Приєднуйтеся до спеціальних форумів і груп соціальних мереж.
  • Проведіть опитування клієнтів.
  • Зверніть увагу на запитання на Quora.

Дослідивши свою аудиторію, ви можете надати пропозицію, яка відповідатиме потребам кожної аудиторії. Це також вплине на те, як ви будете продавати ці продукти. Коли ви знаєте свою цільову аудиторію, ваш маркетинг автоматично принесе більше результатів.

Створіть блог

Якщо ви продаєте онлайн, у вас уже є веб-сайт електронної комерції. Однак вам знадобиться щось більше, щоб отримати хороші результати в пошукових системах. Для цього найзручнішим варіантом є створення блогу.

Щомісячний трафік у блозі. Маркетинг футболок

За даними Hubspot, більше публікацій у блозі прямо пропорційно зростанню відвідуваності веб-сайту.


Ведення блогів допомагає вашому бізнесу створювати та розширювати свій бренд. Це приносить велику кількість відвідувачів на веб-сайт вашого підприємства. Почати дуже просто та економічно вигідно. Ви вже повинні мати домен, щоб легко встановити WordPress. Навіть якщо у вас немає домену, ви можете налаштувати його за досить низькою ціною.

Публікуйте цікавий вміст

Коли справа доходить до того, що ви повинні публікувати, це не повинно бути просто що-небудь. Вміст, який ви публікуєте, має бути привабливим і корисним для аудиторії. Дослідження ключових слів є одним із способів покращити ваш вміст. Ви можете стратегічно налаштувати свій вміст відповідно до людей, які вводять пошуковий запит Google.

Органічний трафік Блоги-футболки-маркетинг

Якщо ви самі не відчуваєте себе придатним бути блогером, це нормально. Ви можете найняти автора контенту, щоб отримати якісний контент для вашої сторінки. Окрім статей, ви можете додавати зображення, відео та інфографіку, які мають відношення до вашої аудиторії. Огляди, які включають відео про стилі футболок, можуть мати кращий результат. Маючи це під рукою, можна значно збільшити кількість конверсій для вашого бізнесу.


Використовуйте соціальні мережі

Важливо будувати стосунки з поточними та потенційними клієнтами. Найпростіший спосіб зробити це за допомогою соціальних мереж. Дивитися на свій бренд неймовірно корисно. Крім того, соціальні медіа також є економічно ефективними, оскільки до них можна безкоштовно приєднатися та брати участь.

Налаштуйте свої профілі на Facebook, Instagram і Twitter і забезпечте їх регулярне брендування. Це означає наявність подібного опису, логотипу та всього, що інтегровано з вашим веб-сайтом.

Ви можете поділитися деяким вмістом зі свого веб-сайту та блогу. Однак ви повинні зосередитися на взаємодії з користувачами різними способами. Ви можете відповідати на запитання, брати участь у розмовах і заохочувати вміст, створений користувачами.

Платформи соціальних мереж є безкоштовними, що дає вам доступ до масової аудиторії. Отримайте фотографії та відео людей у ​​ваших футболках у дії. Якщо вашим клієнтам подобаються ваші товари, попросіть їх залишити відгук.


Інформаційні бюлетені електронною поштою

Маркетинг електронною поштою все ще залишається одним із найефективніших способів залучення потенційних клієнтів до вашого бізнесу. Соціальні медіа — це чудово, але електронна пошта все ще є потужною. Збирайте адреси на своєму веб-сайті, блозі чи сторінці в соціальних мережах. Почніть складати список і культивуйте його за допомогою правильної стратегії та інструментів. Наявність власного списку — один із найкращих способів охопити потенційних клієнтів.

Хороша річ, що це також дуже дешево. Ви можете безкоштовно проводити маркетингові кампанії електронною поштою на платформах електронного маркетингу. Якщо ви хочете розширити свої зусилля, ви можете отримати оновлену підписку або пошукати кращий варіант.

Створюємо сорочки для магазинів і компаній

Заздалегідь створіть дизайн футболок для компаній або магазинів і запропонуйте розвісити їх у своїх магазинах. Наприклад, підіть до найближчого фітнес-залу та запитайте їх, чи готові вони продавати сорочки, які ви надрукуєте. Сорочки матимуть свій логотип або текст. Ваше завдання — надрукувати сорочки. Ви також можете запропонувати комісію з кожного продажу. Ви також можете звернутися до шкіл або коледжів. Ідея буде чудовою, оскільки втрачати нема чого. Вони також отримають комісію, що є безпрограшним сценарієм. Найкращий спосіб переконатися, що люди приймуть ваші пропозиції, — запитати їх перед тим, як створювати дизайн вашої сорочки.

Існує інший підхід до цієї стратегії. Ви можете надати безкоштовні футболки для організацій та їх співробітників. Такі футболки можуть спочатку коштувати вам недорого, але вони будуть рекламувати ваш бренд, доки їх можна носити.

Деякі інші економічно ефективні методи просування вашого бізнесу з виробництва футболок

Автомобільні магніти

Ви можете використовувати свій автомобіль як рухомий рекламний щит. Отримайте автомобільні магніти для кожної сторони автомобіля. Деякі компанії друкують їх дуже дешево. На додаток до цього, ви також можете наклеїти наклейки на вікна. Якщо у вас трохи більше бюджету, придбайте повне графічне покриття автомобіля.

Рекламна продукція

Роздавайте рекламні футболки з вашим логотипом або малюнком, які б люди носили. Деякі компанії витрачають весь рекламний бюджет на рекламну продукцію. Іноді все, що вам потрібно зробити, це отримати ваш продукт у руки клієнта. Як тільки їм це сподобається, вони продовжуватимуть повертатися за новими.

Попросіть направлення

Є багато способів попросити рефералів. Іноді це так само просто, як запитати! Якщо ваші клієнти люблять вашу продукцію, це буде легко. Ви також можете безкоштовно надіслати деякі зі своїх найбільш продаваних продуктів інфлюенсерам і попросити їх опублікувати про це в обмін.

Останнє слово про маркетинг футболок

Продавати футболки може бути дуже весело. Навіть якщо у вас обмежений бюджет, ви все одно можете виділити свій бізнес серед конкурентів. Однак навіть ці стратегії нікуди не приведуть, якщо вам бракує суєти.

Є короткі шляхи до успіху, але успіх не приходить відразу. Ознайомтеся з ідеями для просування малого бізнесу та викладіть свої 100%. Тим не менш, ці рентабельні маркетингові стратегії, безсумнівно, принесуть користь вашому бізнесу з виробництва футболок.

От admin