Технологічний прогрес змінює робоче місце. З появою нових інструментів і технологій автоматизація займає перше місце. Однак це також стало серйозною проблемою для працівників сьогодні.
Згідно з опитуванням, 22% працівників США вважають, що технології застаріють робочі місця. Технології можуть допомогти різними способами, від масштабування вашого бізнесу до підвищення ефективності співробітників. Однак єдиний спосіб отримати переваги нової технології – це прийняти її співробітниками.
Тому роботодавці та керівники повинні переконатися, що працівники розуміють і використовують технології. Вони також повинні запевнити працівників, що технології оптимізують їх роботу. У цій статті ми обговоримо шість стратегій допомоги співробітникам у адаптації до нових технологій.
Впровадження нових технологій та інструментів є життєво важливим для загальної ефективності, продуктивності компанії та кібербезпека. Однак для залучення працівників до цієї ідеї власникам бізнесу потрібен час. Ось кілька речей, які роботодавці можуть спробувати забезпечити своїх співробітників адаптацією до нових змін.
1. Розкажіть про переваги
По-перше, ви повинні розповісти співробітникам, як запровадження цієї нової технології може спростити процедури. Розкажіть їм, як їм не доведеться виконувати ці нудні та повторювані завдання, оскільки програмне забезпечення подбає про них. Крім того, ви повинні пояснити, наскільки нова технологія проста для тих, хто має бути технічно підкованим.
Коли співробітники зрозуміють переваги нових технологічних змін, вони, швидше за все, приймуть їх. Крім того, чесність і прозорість у стосунках зі співробітниками допоможуть їм здобути більше довіри. Це зменшило б їхні страхи чи занепокоєння щодо втрати роботи через нові технології.
2. Належним чином навчайте співробітників
Хоча повідомлення про переваги є хорошим початком, вам слід зосередитися на належному навчанні працівників. Адекватне навчання є життєво важливим для того, щоб працівники могли використовувати нові інструменти. На жаль, лише деякі організації пропонують повне навчання співробітникам.
Згідно з дослідженням, проведеним Джошем Берсіном і IBMлише 38% працівників погоджуються з тим, що 74% роботодавців стверджують, що забезпечують належне навчання. Зосередження на цьому аспекті є життєво важливим, якщо роботодавці хочуть, щоб працівники адаптувалися до нових технологій.
3. Використовуйте кероване навчання
Коли ми говоримо про навчання, ми повинні враховувати важливий аспект: навчання. Переконайтесь, що підготовка, яку проходять працівники, допоможе їм дізнатися про технологію. Роботодавці повинні пропонувати семінари та тренінги, щоб працівники могли застосовувати отримані знання.
Ви можете надати їм коротку інформацію під час тренінгу, і дозволити працівникам застосовувати її самостійно. Крім того, ви можете розділити навчальні сесії відповідно до відділів. Таким чином кожен відділ знатиме, які його ролі та обов’язки з новими змінами.
4. Враховуйте внесок працівників
Якщо ви змушуєте співробітників відчувати себе виключеними з процесу прийняття рішень, вони можуть не адаптуватися до нових змін. Перш ніж купувати нову висококласну техніку, дуже важливо отримати інформацію від співробітників.
Зробити це можна, розіславши анкету співробітникам. Анкета може запитати їх, що вони думають про свою поточну технологію та що, на їхню думку, має мати нова, щоб їм допомогти. Крім того, зв’яжіться з керівниками відділів, щоб отримати від них інформацію про технологічний прогрес.
5. Заохочуйте самонавчання серед працівників
Важливо заохочувати співробітників вивчати нове про технології та використовувати різні функції. Більшість співробітників хочуть повністю самостійного навчання, тому ви повинні сприяти самостійному навчанню. Ви можете створити вікторину, у якій ви можете ставити співробітникам різні запитання про систему.
Крім того, необхідно надати відповідні матеріали, як-от покрокові посібники, інфографіку, аудіозаписи та відео, щоб допомогти їм дізнатися про нову технологію. Крім того, ви можете розглянути можливість отримання демо-облікового запису для технології. Це додасть їм впевненості у використанні нової системи чи програмного забезпечення без проблем.
6. Святкуйте успіх
Нарешті, важливо святкувати успіх вашої команди, незалежно від того, наскільки він великий чи маленький. Створення культури, орієнтованої на співробітників, є таким же важливим, як і культура, орієнтована на клієнта. Отже, найкращий спосіб створити позитивне середовище для співробітників — це цінувати їхні зусилля та наполегливу працю.
Ви також можете мати таблички «Працівник місяця». для різних відділів. Кожен працівник, який швидко та ефективно виконає завдання за допомогою нової технології, має отримати цю табличку. Для мотивації до цієї нагороди також можна додати грошовий бонус.
З самого початку технології впроваджувалися, щоб полегшити життя. Хоча змусити працівників прийняти нові технології може бути складно, це не неможливо. Ви можете гарантувати спрощення цього процесу, винагороджуючи співробітників за їхній внесок, спрощуючи навчання та отримуючи їхній внесок. Таким чином ви можете підвищити загальну продуктивність і розвіяти страхи співробітників щодо безпеки роботи.