Як підвищити рівень задоволеності працівників за допомогою гнучких варіантів пільг


Ми всі знаємо, що секрет довгострокового успіху бізнесу лежить у співробітниках компанії. Те, наскільки вони залучені до бренду та наскільки вони задоволені своєю роботою, робить їх більш продуктивними. А продуктивність нерозривно пов’язана з прибутковістю.

Проблема, з якою стикаються багато компаній, насправді полягає в тому, щоб їхні співробітники були залученими та щасливими. Підвищення або підвищення зазвичай недостатньо, щоб затриматися на них. Це може допомогти, але більшість працівників шукають роботодавців, які визнають їх цінність іншими способами.

Співробітники не є монолітом. Те, що мотивує їх і змушує насолоджуватися роботою, настільки ж унікальне, як і вони самі. Це означає, що ваш підхід до того, щоб вони були задоволені, має бути таким же різноманітним.

Кожен любить мати вибір. Наявність пільг дозволяє працівникам вибирати те, що їм підходить у кар’єрі та житті. Трохи гнучкості може підвищити їхню задоволеність і зберегти їх у вашій команді. Ось як ви можете це зробити.


Зробіть свій відпочинок кращим

Компанії часто зосереджують зусилля, щоб задовольнити працівників, на тому, що вони можуть робити, поки працівники працюють на годиннику. Встановлення цього модного кавоварника еспресо та капучіно в кімнаті відпочинку може підвищити моральний дух протягом робочого дня. Але якщо ви хочете продемонструвати, наскільки ви цінуєте їх, зробіть щось для їхнього вільного часу.

Роздавати фірмові чашки для кави чи знижку в спортзалі по сусідству – недостатньо. Перше є самообслуговуванням, а друге може сподобатися лише небагатьом працівникам. Вам потрібно активізувати свою гру за допомогою варіантів.

Запропонуйте своїм співробітникам a корпоративна дисконтна програма де кожен знайде щось до душі. Чим більше різноманітних продуктів, послуг і досвіду програми, тим краще. І чим більша цінність переваг програми, тим більше вони будуть оцінені.

Якщо вам цікаво, як ви могли б керувати різноманітною корпоративною програмою знижок, не хвилюйтеся. Просто співпрацюйте з постачальником, який полегшить роботу вам і вашим співробітникам. Співробітники можуть шукати варіанти та знаходити ті, які відповідають їхнім купівельним звичкам, уподобанням щодо розваг і цілям щодо відпустки.


Корпоративні програми знижок добре зарекомендували себе, пропонуючи масу гнучкості. Коли працівники скористаються знижками, які вони хочуть, вони будуть позитивно думати про свого роботодавця. Ви зробите час поза офісом кращим, що може привести до кращого проведення часу в офісі.

Подбайте про здоров’я та благополуччя співробітників

Раніше пропонувати медичне страхування як перевагу при працевлаштуванні було поширеним явищем. Особливо, якщо роботодавці надавали це безкоштовно своїм працівникам, цього було достатньо. Але зараз співробітники шукають більше варіантів для вибору.

Безумовно, медичне страхування не втратило своєї здатності підвищувати рівень задоволеності працівників. Але деякі працівники будуть відмовитися від групового плану з різних причин. До них відноситься покриття за планом подружжя або можливість знайти дешевше або краще покриття в іншому місці.

Запропонувати варіант «гроші замість пільг» — це розумний крок. Так само фінансова допомога для покриття франшиз та інших кишенькових витрат. Страхування життя та на випадок інвалідності, а також стоматологічне та зорове покриття також мають бути включені до списку пільг.


Не нехтуйте перевагами психічного здоров’я, особливо зараз. Багато працівників оцінять доступ до консультацій і терапії та допомогу. А працівники оцінять роботодавців, які створюють середовище, яке підтримує здоровий вибір і спосіб життя за допомогою цілісних програм оздоровлення.

Універсальний груповий план охорони здоров’я може бути всім, чого шукають деякі працівники. Але є ймовірність, що більшість із них шукає низку переваг для здоров’я, які відповідають їхнім унікальним потребам. Підключіть стільки, скільки зможете, і збережіть свій талант здоровим і щасливим.

Зосередьтеся на їхньому майбутньому

Небагато співробітників залишаться у вашій компанії протягом усього свого трудового життя. Цей факт може ускладнити роботодавцям бажання справді інвестувати в майбутнє тих, хто працює на них зараз. Зрештою, тому пенсії, здебільшого, були замінені на перенесення 401 тис.

Якщо ви хочете підвищити задоволеність співробітників, не зосереджуйтесь лише на сьогоденні. Дайте їм варіанти, які принесуть їм користь надовго. Ви можете це зробити кількома способами. А оскільки всі працівники різні, чим більше варіантів, тим краще.


Оскільки покоління Z наближається до випередження бебі-бумерів у робочій силі, вони, зрозуміло, бояться майбутнього. Більшість заробляє найменшу кількість грошей, стикаючись з інфляцією, яка залишає небагато, на що можна витрачати. Про це свідчить опитування Чарльза Шваба в 2023 році 99% працівників покоління Z стверджують, що вони відчувають перешкоди для накопичення на пенсію.

Працівники будь-якого покоління можуть скористатися курсами фінансової грамотності та коучингом, плануванням виходу на пенсію, кар’єрним зростанням тощо. Подумайте про те, щоб запропонувати заохочення працівникам, які живлять плани заощаджень на здоров’я, фонди для навчання дітей та екстрені ощадні рахунки.

Щось хороше відбувається, коли роботодавці готові інвестувати в майбутнє своїх працівників. Але це означає вийти за межі матчу 401 тис. Нехай ваші співробітники відчувають, що їх цінують тут і зараз, навіть якщо вони продовжують працювати задовго до виходу на пенсію.

Задоволення на підйомі

Ви знаєте, що працівники, які почуваються задоволеними своєю роботою, продуктивніші та довше працюють. Тримати щасливих співробітників на годиннику — це назва гри в наші дні. Завдання полягає в тому, як це зробити.


Гнучкі варіанти виплат важливі для працівників будь-якого віку. Дайте їм занадто мало, і вони знайдуть, де працювати. Дайте їм вибір, і вони можуть обрати вас.

От admin