Як створити продукт електронного навчання та продавати його онлайн?


Електронний світ змінив спосіб функціонування фізичного світу. У наш час кожен, хто підключений до Інтернету, має доступ до незліченних послуг і можливостей. Найбільш якісних змін зазнала освітня сфера, оскільки всі курси, майстерні та навчання доступні через будь-які підключені пристрої.

Якщо ви бажаєте приєднатися до команди онлайн-викладачів і поширювати свої знання по всьому світу, дотримуйтесь нашого посібника, щоб дізнатися про всі основні кроки та зрозуміти, як електронне навчання пов’язане з дизайном і розробкою веб-сайтів електронної комерції.

Навіщо створювати онлайн-курс?

Онлайн-навчання має кілька переваг, зокрема:

  • Він просвітлює людей незалежно від віку, місця розташування та можливостей.
  • Його ефективність на 60% вище традиційних підходів.
  • Завдяки більш цілеспрямованому підходу учні засвоюють матеріал швидше на 30-40%.

Очікується, що загальне охоплення аудиторії електронного навчання досягне 57 мільйонів до 2027 року, а прибутковість досягне 370 мільярдів доларів США до 2026 року. Таким чином, незважаючи на те, що сьогодні електронне навчання є основним інструментом освіти, електронне навчання також є прибутковим підприємством для його творців.


Як створити онлайн-курс?

Успіх курсу залежить від рівня його володіння, функціональності цифрових рішень і маркетингу.

Виберіть тему

Udemy, Coursera, Moodle, EdX, MasterClass – це першопрохідці глобального освітнього контенту, які охоплюють усі можливі теми для вивчення. Тому, приступаючи до створення курсу, важливо бути готовим до високого рівня конкуренції та досить важкого шляху до топ-пошуку та широкого охоплення аудиторії.

Розглядаючи ідеї для створення курсів, переконайтеся, що вони будуть відрізнятися від уже існуючих і відповідати поточному попиту певної галузі.

Тип курсу

Онлайн-курси доступні в різних формах і форматах. Найбільш типовим поділом є міні-курс, багатоденний курс і довгостроковий курс.


А міні-курс націлений на одну конкретну навичку та може складатися з до 10 відео, лекцій або електронних листів. Загальна тривалість курсу не повинна перевищувати кількох годин. Часто міні-курси служать вступом до основного курсу та чудовим інструментом для залучення нових учнів. Ціна не перевищує 100 доларів, або його можна запропонувати як безкоштовний курс.

А багатоденний курс націлений на більшу область знань і вимагає до семи днів для завершення. Матеріали включають список відео, робочі аркуші, контрольні списки, тести та будь-який інший тип додаткових інструментів. Ціновий діапазон зростає, починаючи від 250$.

А довготривалий курс це серія навчальних матеріалів, яка може тривати більше кількох місяців. Він надає студентам широкі знання та досвід у певних областях. Ціна стартує від 300$. Довгостроковий курс вимагає відповідних навичок у створенні курсу, щоб побудувати систему знань, розділити теми, класифікувати знання тощо.

Найкраще почати з міні-курсів і дізнатися, як все працює, а потім поступово переходити до більш розширених форм. Крім того, починаючи з міні-курсу, ви маєте більше шансів залучити нових слухачів і познайомити їх із своїм продуктом.


Створення контенту

Навчальний контент може бути представлений у вигляді відео, лекцій, презентацій, фотографій, електронних листів, вікторин тощо. Хоча всі типи мають різні характеристики, їх має об’єднувати одне – якість.

Враховуючи високі очікування користувачів, якість усіх матеріалів має бути бездоганною.

Цифрові інструменти

Коли вміст створено, настав час поділитися ним в Інтернеті та організувати весь процес навчання.

Першим кроком є ​​прийняття a система управління навчанням (LMS) – тип програмного забезпечення, яке допомагає в адмініструванні, доставці, відстеженні та звітності про навчальні матеріали. Найбільш впізнаваними є LearnUpon, iSpring, Absorb, Talent LMS тощо. Хоча вони мають однакову мету – управління навчанням – вони пропонують різні рішення для того, як курс буде представлений клієнту.


Другим кроком є інтеграція вашого курсу і LMS з провідними платформами електронної комерції, такими як Shopifyзробити товар доступним для покупки. Інтеграцію можна здійснити за допомогою сервісів веб-розробки Shopify, які забезпечать безперебійну роботу вашого магазину електронного навчання.

Маркетинг

Після освоєння курсу та всіх допоміжних матеріалів настав час розпочати промо-кампанію, яка зробить ваш продукт видимим для цільової аудиторії. Публікації в соціальних мережах, гостьові пости, реклама, впливовий маркетинг, слово місяця – все буде ідеально працювати для забезпечення видимості курсу в Інтернеті. Ви також можете орієнтуватися на такі інтернет-ресурси, як Quora та Reddit, оскільки користувачі Інтернету часто використовують їх для пошуку відповідних курсів.

Коли ви тільки починаєте бізнес електронного навчання, важливо пропонувати безкоштовні курси та знижки для клієнтів, щоб вони бачили цінність продукту, і, таким чином, продовжували курси з повною оплатою.


Підсумок

Електронне навчання є однією з галузей, що найбільше розвиваються в наш час. Пропонуючи величезні переваги нашому суспільству, доносячи знання всім людям незалежно від відстані та віку, він також є джерелом прибутку для його творців.

Створення курсу складається з кількох основних кроків:

  • Окреслення ідеї курсу для конкретної цільової групи.
  • Вибір типу курсу та створення контенту.
  • Вибір системи керування навчанням для розміщення ваших матеріалів та її подальша інтеграція з платформою електронної комерції, наприклад Shopify, для продажу курсів.
  • Маркетинг.

Дотримуючись цих основних кроків, ви обов’язково створите курс електронного навчання, який задовольнить конкретний запит клієнтів, охопить широку аудиторію користувачів і покращить фінансові вигоди.

От admin