Отже, як бізнес-лідеру знати, коли працівник потребує визнання їхніх зусиль і досягнень? Ось кілька ознак того, що працівник більш ніж заслуговує на увагу та вдячність лідера:
Вони дають незмінно прибуткові результати
Організації повинні цінувати співробітників, які розуміють, що успіх бізнесу безпосередньо залежить від індивідуального успіху. Часто ці працівники зацікавлені в тому, щоб якнайшвидше перейти з малоцінних посад на високоцінні, де вони можуть більше впливати на бізнес-цілі та стратегії. Хорошим показником того, що професійні цілі працівника відповідають потребам організації, є послідовні, вимірні, передбачувані та прибуткові результати їх зусиль, які вимагають визнання з боку бізнес-лідерів.
Вони вже працюють на вищому рівні
У бізнесі існує концепція під назвою «Принцип Пітера», яка стверджує, що багато організацій дозволяють співробітникам підніматися по ієрархії, поки вони не досягнуть рівня, на якому вони некомпетентні. Щоб запобігти цьому, керівникам підприємств слід утримуватися від підвищення по службі високоефективних працівників. Натомість вони спеціально шукають працівників, які виконують завдання на рівні, що перевищує їхні робочі місця, і визнають ці унікальні зусилля.
Вони волонтери для додаткової роботи
Багато працівників здатні з легкістю виконувати свої поточні завдання, але мало хто бажає брати на себе додаткову відповідальність. Працівники, які роблять усе можливе, вимагаючи додаткових завдань, особливо складних проектів, щоб перевірити свої навички, безперечно потребують визнання.
Вони демонструють сильні лідерські якості
Співробітнику не обов’язково бути членом керівництва підприємства, щоб демонструвати лідерські здібності у своїй повсякденній роботі. Наприклад, якщо працівник демонструє, що він особливо здатний впливати на роботу інших членів команди, він заслуговує на похвалу керівника. Так само, якщо працівник розробляє рішення поточних проблем у команді, його слід відзначити за внесок у компанію.
Вони виявляють позитивне ставлення
Керівники бізнесу ніколи не повинні недооцінювати силу позитивного ставлення. Коли працівники можуть постійно піднімати настрій, прикрашати день своїх колег, наповнювати робочий простір енергією та знімати стрес кожного, вони є життєво важливими членами команди, яких потрібно підтримувати, щоб підтримувати моральний дух.
Вони отримують підтримку своїх колег
Багато робочих місць ненавмисно стають конкурентним середовищем, де колеги змагаються за обмежену кількість просувань по службі та підвищення. Таким чином, коли працівники об’єднуються за одного зі своїх, керівництво підприємства може бути відносно впевненим, що працівник є невід’ємною частиною почуттів і функцій команди. Керівники підприємств повинні звертати увагу на імена, які згадують співробітники, і якщо один працівник, здається, завойовує підтримку більшості працівників, цього працівника слід певним чином відзначити.
Вони активно освоюють нові знання та навички
Компанії виграють, коли їхня робоча сила є висококваліфікованою, але навчання працівників може бути дорогим і трудомістким. Коли працівник робить усе можливе, щоб отримати нові знання та навички, щоб покращити свою здатність виконувати щоденні завдання, керівники повинні висловити цьому працівнику велику вдячність.
Висновок
Співробітники, які роблять все можливе, щоб забезпечити бездоганну продуктивність, безсумнівно, потребують того, щоб їхні зусилля бачили й оцінювали керівники організації. Однак правда полягає в тому, що бізнес-лідери повинні визнавати всіх працівників за їхній внесок в успіх компанії, навіть тих працівників, які просто виконують свої обов’язки і нічого більше.
Регулярне визнання є важливим для підтримки морального духу, а моральний дух безпосередньо впливає на продуктивність на робочому місці. Таким чином, бізнес-лідери, яким важко знати, коли нагородити визнанням, швидше за все, виграють від структурованих програм визнання співробітників, які допомагають відстежувати показники ефективності, віхи співробітників і багато іншого, щоб ніхто не залишився осторонь можливості отримати визнання.
Віддати визнання працівникам, які на це заслуговують, неважко — адже кожен працівник заслуговує на те, щоб його цінували за їхній внесок у досягнення спільних цілей. Тим не менш, досліджуючи вищезазначену поведінку в робочій силі, бізнес-лідери можуть бути впевнені, що винагородять найефективніших працівників і заохочуватимуть найкращу продуктивність решти.