Прагнете до лідерства в освіті? Розвивайте ці 7 якостей


Щоб процвітати в сучасному непередбачуваному середовищі, кожній організації, інституту та закладу потрібне ефективне керівництво на вищому рівні. Лідери допомагають організаціям досягти безпрецедентних висот успіху, долаючи виклики та перешкоди. Однак не існує універсального підходу до ефективного лідерства. У той час як деякі стилі лідерства можуть виявитися монументальними в деяких умовах, в інших вони можуть не отримати таких же переваг. Наприклад, автократичний стиль керівництва може призвести до бажаних результатів у промисловому середовищі. Але в освітній сфері це призведе до протилежних результатів.

В академічній сфері лідери повинні сприймати інклюзивність і різноманітність, одночасно відточуючи трансформаційне лідерське мислення. Оскільки освітні лідери несуть відповідальність за те, щоб не помічати студентів, учителів та інших зацікавлених сторін, вони повинні володіти певними якостями та рисами. Якщо ви бажаєте піднятися сходами до керівних позицій в освітньому секторі, не шукайте далі.

Нижче ми обговоримо деякі основні якості, які необхідно розвинути, щоб досягти лідерських позицій в освіті.

Станьте активним учнем

Яким би компетентним не був керівник, він завжди готовий навчатися новому та розширювати свій інтелектуальний кругозір. Вони впевнені у своїх силах і навичках, залишаючись скромними у своєму прагненні до знань. Вони ненаситно цікаві люди, які ніколи не припиняють запитувати та відкривати нові концепції та ідеї.


Для тих, хто прагне до ролі лідера в освіті, дуже важливо прийняти мислення навчання. Стати активним учнем дозволяє залишатися в курсі мінливих практик і тенденцій у сфері освіти, одночасно відкриваючи нові стилі та стратегії. Тому ми пропонуємо вам розглянути ступінь магістра в галузі освіти, щоб розширити свої знання, одночасно отримавши повноваження, необхідні для просування в цій галузі.

Ефективно спілкуйтеся

Будучи компетентним лідером, ви повинні зробити спілкування гнучким для всіх, у тому числі для студентів. Уникайте припущення, що ваша відповідь є єдиним вирішенням проблеми. Співробітники знатимуть, що ви цінуєте їхні думки, пропозиції та прислухаєтеся до їхніх труднощів, якщо ви створите культуру, орієнтовану на людей. Щоб нормалізувати делегування обов’язків, встановіть довірчі стосунки зі своїми підлеглими та учнями.

У результаті кожен буде конструктивно співпрацювати та робити вагомий внесок у роботу всього інституту. Навчіться розподіляти керівництво, щоб вирішувати проблеми, з якими стикаються навчальні заклади, а також покращувати успішність у школі.

Стати вирішувачем проблем

Кожен лідер повинен володіти відмінними навичками вирішення проблем, незалежно від свого сектору чи галузі. Різноманітні зовнішні та внутрішні фактори впливають на сучасну освітню сферу, що постійно розвивається. Наприклад, під час кризи Covid-19 навчальні заклади зіткнулися з багатьма перешкодами у продовженні діяльності. Тим не менш, як правило, існує кілька способів вирішення зовнішніх проблем. Проникливий освітній керівник повинен оцінити різні чинники та проконсультуватися із зацікавленими сторонами, перш ніж прийняти рішення щодо подальших дій.


Щоб отримати роль академічного лідера, потрібно вміти визначати природу проблеми та її пріоритет, складність, порядок дій і відповідність попереднім подіям. Ефективний освітній керівник повинен віддавати пріоритет студенто-орієнтованим цілям, вирішуючи непередбачувані проблеми та події.

Співробітник

Ефективний лідер повинен розвивати культуру співпраці, поваги та зростання в інституті. Культура повинна сприяти безпеці, підтримці, дисципліні та відкритості навчання. Шкільна культура або колективна поведінка повинні гарантувати, що кожна зацікавлена ​​сторона ефективно співпрацює та прагне підвищити результати навчання. У цьому відношенні шкільний стиль керівництва може допомогти визначити, чи культура є обмежувальною та апатичною чи сприяє зростанню.

Щоб розвивати позитивну шкільну культуру, адміністративні керівники повинні забезпечити людям доступ до ресурсів, інструментів і обладнання, необхідних для досягнення успіху, і використовувати їх.

Зміцнити викладацький склад

Лідер прагне забезпечити процвітання та процвітання кожного члена освітньої спільноти. І вчителі є головними поборниками освіти в кожному інституті. Компетентні керівники мотивують своїх підлеглих, тобто вчителів, рости і розвиватися. Вони ставлять перед вчителями короткострокові та довгострокові цілі, кидають їм виклик і надають постійну підтримку.


Як керівник школи, ви повинні регулярно оцінювати класні кімнати, щоб визначити сфери покращення. Таким чином ви можете створити індивідуальний план і надати конструктивний відгук для вирішення проблем. Крім того, надайте можливості для професійного розвитку, щоб викладачі могли продовжувати рости та вдосконалюватись у своїй галузі.

Відкритий до змін

Системи освіти розвиваються з кожним днем ​​завдяки новим втручанням і мінливим тенденціям. Керівники освітніх закладів можуть передбачити зміни, але вони не можуть здійснити їх самостійно. Вчителі, учні, сім’ї, члени громади, партнери школи та інші особи, які постраждали, є одними з кількох зацікавлених сторін.

Для цього необхідним є відточування трансформаційного стилю лідерства. Лідери, які відкриті до змін, можуть добре адаптуватися до тенденцій, що швидко розвиваються. Вони можуть ідентифікувати та реагувати на проблеми всіх зацікавлених сторін, досягаючи взаємовигідних результатів.

Емоційний інтелект

Як і будь-яка інша сфера чи галузь, сфера освіти також вимагає від лідерів емоційного інтелекту та стійкості. Розуміння, управління та використання своїх емоцій конструктивно та позитивно має велике значення для досягнення задовільних результатів. Щоб стати далекоглядним лідером, потрібно відточити свій емоційний інтелект, щоб вирішувати проблеми, керувати конфліктами та співпереживати іншим. Розвиток емоційного інтелекту вимагає самосвідомості, мотивації, саморегуляції, соціальних навичок і емпатії. Як тільки ви впораєтеся з цими важливими стовпами емоційного інтелекту, ви будете на шляху до того, щоб зайняти керівні посади.


Підсумок

Кожна риса, згадана вище, є важливою для тих, хто прагне зайняти керівні позиції в освіті. Сучасний динамічний освітній сектор з кожним роком зазнає змін політики та технологічних збоїв. Не кажучи вже про те, що зовнішні фактори також змушують цей сектор залишатися проактивним і гнучким. Тому лідерство стає критично важливим для керування всією освітньою сферою та забезпечення задовільних результатів навчання. З огляду на це значення лідерства набуває все більшого визнання в освітній сфері. Тому, щоб відзначити своє місце як освітнього лідера, ви повинні стати активним учнем, ефективно спілкуватися, співпрацювати та приймати зміни.

От admin