Протягом багатьох років у галузі охорони здоров’я спостерігалося значне зростання кількості відмов у претензіях. Згідно з повідомленнями, з 2015 по 2020 рік у закладах охорони здоров’я спостерігалося збільшення кількості відмов у задоволенні претензій на 21–23 відсотки, що, мабуть, значно. Медичні претензії можуть бути відхилені з кількох причин, як-от непокриті послуги, суперечливі дані, претензії, не заповнені вчасно тощо. Крім того, претензії можуть бути відхилені на основі клінічних і технічних умов, таких як відсутність підпису пацієнта або непослідовне медичне кодування .
Цей рівень відмови викликає занепокоєння, оскільки це означає, що лікарні та заклади охорони здоров’я мають поганий або середній фінансовий стан. Таким чином, заклади охорони здоров’я повинні керувати відмовами в претензіях, щоб запобігти втраті доходів і допомогти пацієнту швидко вирішити проблеми з відшкодуванням претензій. Тому заклади охорони здоров’я, такі як лікарні та клініки, шукають послуги з управління циклом доходів (RCM), щоб зменшити кількість відмов у претензіях. Роль RCM в управлінні відмовами є вирішальною, і це потрібно розуміти.
Давайте дізнаємося про це непомітно, розуміючи, що таке RCM, які його переваги та як він працює для зменшення кількості відмов у претензіях.
Що таке RCM?
RCM – це в основному фінансовий процес, у якому медичне програмне забезпечення для виставлення рахунків використовується для отримання точних результатів. За допомогою RCM заклади охорони здоров’я можуть ефективно виконувати кілька видів діяльності, наприклад відстежувати профіль догляду за пацієнтами, від реєстрації та запису на прийом до лікаря до остаточної оплати лікарняних рахунків.
Простіше кажучи, він може легко керувати адміністративними та клінічними функціями, пов’язаними з оплатою, обробкою претензій та отриманням прибутку. У сфері охорони здоров’я RCM включає три етапи: визначення, управління та збір прибутку від обслуговування пацієнтів. Сьогодні більшість закладів охорони здоров’я використовують RCM, щоб отримувати прибуток і не відставати від витрат. Переваги звукової системи RCM:
- RCM добре працює, спрощуючи бізнес і клінічні сторони медичних закладів. Це робиться шляхом об’єднання всіх адміністративних даних про пацієнта з лікуванням, яке пацієнт отримав.
- За допомогою RCM постачальники медичних послуг гарантують, що вони можуть швидко відшкодувати медичні послуги. Оскільки це приносить користь як пацієнту, так і постачальнику медичних послуг, послуга RCM впроваджується всіма медичними закладами.
Розуміння управління відмовами
Ми вже бачили, як відмова у претензії може викликати занепокоєння для медичних установ і пацієнтів. Проте хороша річ полягає в тому, що заклади охорони здоров’я можуть підвищити рівень прийняття претензій до кращого діапазону, просто запровадивши точну стратегію управління відмовою.
Керування відмовами означає систематичну перевірку кожної відмови, щоб виявити її першопричину, і переробку процесу, щоб запобігти будь-якій відмові в майбутньому. Щоб покращити керування відмовами, завжди існує необхідність впровадження RCM.
Фактом є те, що якщо команда професіоналів керує відмовами у претензіях, кількість відмов у претензіях зменшиться. Управління відмовою аутсорсингу та послуги з управління циклом доходів у сфері охорони здоров’я може бути найвигіднішим варіантом для будь-якого медичного закладу.
Роль і переваги RCM охорони здоров’я
Коли організація охорони здоров’я впроваджує ефективний RCM, вона отримує допомогу в уникненні втрати або затримки доходу. Разом зі збільшенням прибутку для закладів охорони здоров’я RCM також приносить користь пацієнтам і надає більшу перевагу управлінню відмовою.
- Пошук основної причини відмови та усунення помилок
RCM є чудовим способом виявлення джерела помилок у циклі доходів. Коли ви дізнаєтеся, де проблема, її легко вирішити. Технічні помилки, пов’язані з відсутністю коду або даних пацієнта, можна запобігти за допомогою RCM. Зрештою, це суттєво зменшить кількість відмов у претензіях.
- Уникає шахрайства в сфері охорони здоров’я
Протягом багатьох років шахрайство в сфері охорони здоров’я щороку спричиняло втрати організацій охорони здоров’я на мільярди доларів. Існує ймовірність розслідування шахрайства у сфері охорони здоров’я, якщо є неточне медичне кодування. Таким чином, одна з важливих переваг впровадження RCM полягає в тому, що воно може значною мірою запобігти такому шахрайству.
- Кращі претензії, менше відмов
Немає сумніву, що більшість відмов у претензіях трапляються через помилки в претензіях на оплату. Отже, було б краще зосередитися на правильному медичному кодуванні, для якого знадобляться оптимізовані медичні послуги BPO.
Оскільки кількість відмов у претензіях зростає, надзвичайно важливо запровадити ефективну стратегію та реагувати на розгляд відхилених претензій у RCM. Це допомагає в процесі управління відмовами, а також вважається придатним для збору більшого доходу для організацій охорони здоров’я. Як пацієнт, ви можете зменшити кількість відмов у виплаті медичного страхування та легко отримати відшкодування.
Висновок
Healthcare RCM вносить швидкі зміни в систему охорони здоров’я, зменшуючи кількість відмов у претензіях, знаходячи першопричину відмови тощо. Медичні організації повинні усвідомлювати вирішальну роль, яку RCM відіграє в управлінні відмовами та ефективному впровадженні для покращення медичних закладів і пацієнтів.