Що вам потрібно знати про міграцію GA4 Shopify


Shopify — це потужна платформа електронної комерції для ведення та розвитку вашого бізнесу. Їй довіряють мільйони компаній. Незважаючи на те, що платформа має Shopify Analytics для обробки всіх показників вашого бізнесу та потреб у даних, Google Analytics все ще є звичайною інтеграцією для розширення можливостей керування даними.

Якщо ви любите інструменти бізнес-аналітики, ви вже знаєте, що Google Analytics оновлюється до Google Analytics 4 (GA4). На жаль, немає вбудованої опції для перенесення Shopify Analytics на GA4, оскільки вона підтримує лише Universal Analytics. Єдиний спосіб вирішити проблему міграції GA4 Shopify – оновити Universal Analytics на Shopify до GA4.

Це звучить як складний процес, чи не так? Це так, але ми спростимо для вас. Ви також дізнаєтеся багато іншого, наприклад про переваги GA4.

Процес міграції GA4 Shopify

Тепер, коли ви використовуєте Shopify і вже використовуєте Shopify Analytics, інтегровану з Universal Analytics, вам слід виконати міграцію GA4 Shopify, перемістивши універсальну аналітику. Однак ваш Universal Analytics працюватиме паралельно з нещодавно встановленим GA4.


  • Створення властивості GA4 – є помічник, який допоможе вам легко виконати цей процес. Якщо ви новачок у міграції GA4 Shopify, ви можете попросити ІТ-фахівця допомогти вам. Правильне налаштування на цьому етапі зробить усе інше легким і гладким.
  • Збирайте дані зі свого веб-сайту чи програми. Тепер, коли у вас уже є аналітика Shopify, у вас уже є дані, які ви використовували. Ви можете зібрати все це та правильні дані для свого веб-сайту чи програми. Це використовуватиме ваш Google Analytics 4, якщо теги не застосовуються. Це також важливо під час налаштування нових параметрів для вашого ресурсу Shopify або у випадку, якщо вам знадобиться використовувати будь-який інший веб-сайт у майбутньому.
  • Налаштування сигналів Google – це простий крок для тих, хто потребує агресивного маркетингу та звітності в майбутньому. Сигнали потрібно поставити на вкладку налаштування, і все. На думку досвідчених експертів із цифрового маркетингу, немає нічого страшного в тому, щоб не налаштовувати їх, оскільки їх завжди можна зробити за потреби.
  • Налаштування розмов – ще один простий крок, який можна виконати вручну, – це налаштування розмов. Це має вирішальне значення для спілкування та співпраці, коли ви нарешті виконуєте міграцію GA4 Shopify. Якщо у вас уже є багато клієнтів у вашій поточній Universal Analytics або Shopify Analytics, інструмент допоможе виконати цей крок, тож не потрібно хвилюватися.
  • Додавання користувачів – компанія, яка працює на Shopify, повинна мати велику кількість користувачів на своїй платформі. Тепер, коли ви виконуєте міграцію GA4 Shopify, вам слід залучити цих користувачів. Існує інструмент міграції користувачів, який спростить усе, експортувавши їх із Universal Analytics до GA4. Ви також можете додати користувачів вручну за допомогою спеціального інструменту.
  • Синхронізація з Google Ads. Іншим важливим кроком під час міграції GA4 Shopify є зв’язування з Google Ads. Ми всі знаємо важливість цифрового маркетингу для електронної комерції, тому цей крок дуже важливий. Перш ніж виконувати цей крок, радимо зв’язатися зі своїм експертом із цифрового маркетингу. Якщо у вас його немає, просто найміть консультанта або ретельно досліджуйте, щоб дізнатися, як це працює.
  • Переміщення аудиторії – на цьому етапі ви можете перенести попередню аудиторію в базу даних Shopify або Universal Analytics. Це дуже важливий маркетинговий процес. Якщо у вас їх немає, ви завжди можете налаштувати нові аудиторії для свого нового досвіду GA4.
  • Пов’яжіть розмови та аналітику – настав час розібратися зі своїми розмовами та зв’язати їх із Google Ads для більшої ефективності. Також на цьому останньому етапі вам потрібно буде додати аналітику, пов’язану з кампаніями для аудиторії. Коли це буде повністю зроблено, ви можете бути впевнені, що ваша міграція GA4 Shopify пройшла успішно, і тепер вона готова до запуску.

Переваги міграції GA4 Shopify

Є багато причин розглянути можливість переходу на GA4 Shopify. Якщо ви керуєте бізнесом, який цінує збір даних, аналітику та дії, вам точно сподобається налаштування властивостей GA4 для вашого бізнесу. Ось переваги:

  • Краще відстеження шляху клієнта – GA4 точно відстежуватиме інтерфейс користувача агресивнішим способом, щоб надавати докладні дані та звіти. Вам не потрібно хвилюватися про використання Shopify для вашого бізнесу, оскільки вони ідеально працюватимуть разом. Ці дані допоможуть вам зрозуміти потреби клієнтів, спланувати та вдосконалити свої продукти.
  • Краще залучення клієнтів – Shopify є потужним інструментом управління бізнесом. Тепер, коли ви збираєтеся виконати міграцію GA4 Shopify, спосіб залучення реальних і лояльних клієнтів, а також інших користувачів безперечно покращиться завдяки новій GA4 із новим відстеженням даних клієнтів.
  • Покращена конфіденційність даних – міграція GA4 Shopify дасть вам перевагу в конфіденційності даних. Ця проблема викликала велике занепокоєння, і на деякі компанії було подано до суду за неправомірне використання конфіденційних даних. Тепер, коли все покращено, тепер ви можете зітхнути з полегшенням і розслабитися, оскільки дані ваших клієнтів або будь-які інші дані отримують більше захисту навіть під час процесу.
  • Удосконалення звітів. Навіть якщо вам подобається звітувати від Shopify, ви отримаєте кращий досвід, виконавши міграцію GA4 Shopify. Як згадувалося, GA4 — це потужний інструмент звітності з докладними звітами, кращою аналітикою та вдосконаленим інтерфейсом користувача. Це означає покращені візуальні ефекти, докладні звіти тощо.
  • Доступ до інших функцій – є ще одна причина негайно перенести GA4 Shopify: це повний пакет аналітичних рішень. Згідно з Google, існує багато параметрів, які допомагають підприємцям зрозуміти багато про свій бізнес. Це те, що ви не хочете пропустити.

Висновок

Перенесення GA4 Shopify – це детальний процес, оскільки він новий, на відміну від попередніх оновлень. Крім того, це оновлення для Shopify, яке може навіть потребувати досвідченого експерта, щоб досягти успіху. Тепер, коли ви знаєте кроки та переваги цього, вам слід планувати вивести свій бізнес на новий рівень.

От admin