Чому вікторини є чудовим способом підготовки до іспитів?


Час, витрачений на підготовку до іспитів, є складним і часто стресовим. Але якщо ви знайдете час, щоб спланувати наперед і організувати підготовку, ви можете зменшити хвилювання та прибути до місця призначення врівноваженим. Регулярні тести — чудовий спосіб забезпечити успіх на іспитах.

Дослідження показали, що проходження пробних тестів є найефективнішою стратегією підготовки до справжнього. Це пояснюється тим, що учень бере участь у практиці пошуку через інтервал, витягуючи відповідний матеріал із пам’яті перед відповіддю на запитання, таким чином закріплюючи знання. Крім того, вони допомагають студенту визначити області, які потребують подальшого вивчення, перед фактичним іспитом.

Підготовка до іспитів також допомагає усунути розрив у досягненнях студентів різного соціально-економічного статусу. З точки зору оцінювання академічного есе, багато студентів походять із не ідеальних обставин. У рамках своєї місії приватні підготовчі школи до коледжів імітують умови тестування, База даних тестіва також безкоштовні приклади тиску, з яким зіткнуться студенти у вищій освіті.

Студенти з великих державних шкіл, які повинні вміщати різноманітну студентську групу (включно з тими, хто не має наміру вступати до коледжу та може мати особливі потреби), мають менші шанси мати такі можливості. Це ставить їх у невигідне становище порівняно з однолітками з такою ж кваліфікацією, коли вони вперше вступають до коледжу.


5 причин, чому тести допомагають складати ідеальні іспити

Є багато виграшів для всіх учасників, коли кандидати можуть пройти тест або пробний іспит перед складанням справжнього іспиту. Ось п’ять причин, чому вам варто включити практичні іспити у свій план оцінювання:

Поліпшення академічної успішності

Студенти краще складають іспити, коли вони виконують тести, тому що вони усувають елемент несподіванки. Викладачі можуть отримати краще уявлення про сильні та слабкі сторони своїх учнів, даючи їм вікторини. Потім вони можуть зробити все можливе, щоб відточити та вдосконалити ці ділянки за час, що залишився до тесту.

Вища впевненість

Студенти, які усвідомлюють свої слабкі місця до іспиту, краще підготовлені. Ці пробні іспити є генеральною репетицією справжнього іспиту. Таким чином, серед учнів буде менше хвилювань і стресу. Вони почуватимуться впевненіше, коли нарешті настане час випробувань. Цю впевненість вони заслужили, усунувши прогалини в знаннях, виявлені під час підготовки до тесту.

Оскільки тести є інструментом навчання, а не реальним оцінюванням, студенти, швидше за все, сприймуть їх прихильно. У результаті ознайомлення з матеріалом підвищиться самооцінка учнів. Виконання тестів у подібному форматі підвищить їхню впевненість.


Підвищує витривалість до іспиту

Час, витрачений на стандартний тест, часто вимірюється годинами. Оскільки студенти не дуже часто тестуються, це може бути дуже складно. Їм не вдасться зосередитися так довго, тому їх ефективність значно постраждає.

Відповідно до ETS, «чим довше ви тренувалися сидіти, відповідати на запитання під час іспитів і регулювати свій темп під час іспитів, тим краще ви справлятиметеся», тим розслабленіше ви почуватиметеся під час іспиту. Студенти можуть покращити свою витривалість шляхом послідовної практики у формі практичних тестів. Чим більше практики вони отримають під час складання іспитів, тим меншим буде фактичний податок.

Розуміння інформаційних розбіжностей

Студентам потрібно вивчити багато матеріалу для таких іспитів, як SAT, Common Core-aligned assessments та ACT. Якість їхньої роботи може постраждати, якщо вони не зможуть оцінити ефективність своїх стратегій навчання. Учні можуть перевірити свої знання за допомогою тестів. Вони можуть помітити прогалини в знаннях, про які раніше не знали.

Якщо вони знають, над чим їм потрібно працювати, щоб покращити, студенти докладуть більше зусиль і досягнуть більшого прогресу. Їм не потрібно буде вивчати матеріал, який вони вже знають, оскільки вікторина виявить їхні слабкі сторони.


Покращені стосунки між викладачами та студентами

Негативне сприйняття вчителів учнями можна пом’якшити, надавши широкі можливості для тестів. Роль інструктора — наставник і тренер. В результаті відносини між двома групами зміцняться.

Учитель і студент може обговорювати будь-які проблеми після пробного іспиту. Якщо студент відчуває труднощі з певною темою, він також може звернутися за допомогою до викладача. Завдяки цьому партнерству учні побачать своїх викладачів у новому світлі. Завдяки цій зміні фокус класу переміститься з оцінювання на навчання.

Зберігати інформацію

Обсяг матеріалу, вивченого під час однієї тривалої навчальної сесії, часто запам’ятовується студентом з нижчою швидкістю, ніж той, який він засвоїв протягом кількох коротших навчальних сесій. Це пояснюється тим, що за допомогою повторного тестування інформація зберігається таким чином, що її практично неможливо забути.

Процедури підготовки до іспиту, які включають конспектування та картки, допомагають студентам швидко та впевнено пригадати важливі знання під час справжньої роботи.


Вчителі отримають відгук

Вчителі можуть використовувати результати тестів, щоб побачити, які поняття їхні учні засвоїли, а які потребують додаткового пояснення. Якщо більшість студентів у класі не справляються з певною частиною тесту, викладач може спланувати окремий урок, щоб глибше розглянути матеріал.

Зворотний зв’язок із пробними іспитами також корисний для зосередження уваги на конкретних особах. Викладачі зможуть краще допомогти деяким студентам у покращенні успішності на іспитах, якщо вони матимуть необхідні для цього інструменти. Вчителі можуть задовольнити цих студентів кількома способами.

Практичні іспити – це чудовий спосіб підвищити результативність і впевненість студентів під час іспитів. Використовуючи цю стратегію, учні можуть значно покращити свою успішність. І це може допомогти їм виробити ефективний підхід до навчання та покращити свої здібності в цілому. Як студенти, так і викладачі можуть отримати знання та досвід, виконуючи та аналізуючи тести.

От admin