Власники виробничого бізнесу, як правило, зосереджуються на основних видах діяльності більше, ніж на продажах, маркетингу та PR. На певному рівні це має сенс; виробники часто мають дуже вузьку цільову аудиторію та мінімальну конкуренцію. Підвищення продуктивності та ефективності здається найважливішою метою.
Однак виробники повинні дбати і інвестувати в PR і маркетинг.
чому І як їм це робити?
Переваги PR і маркетингу для виробників
PR для виробників зосереджено на покращенні вашої видимості та репутації серед важливих для вас аудиторій. Він часто об’єднує такі тактики, як публікація в соціальних мережах, написання та розповсюдження прес-релізів і навіть формування стратегічного партнерства з впливовими особами, представниками галузі та іншими помітними сторонами.
Маркетинг для виробників схожий. Мета маркетингу — підвищити інтерес до ваших продуктів і, зрештою, збільшити дохід. Об’єднання прес-релізів, партнерство з впливовими особами та багато інших стратегій можна вважати як PR, так і маркетингом, хоча є стратегії, які належать виключно до тієї чи іншої категорії.
Поєднання цих стратегій може:
- Збільште свою видимість. Ви можете бути одним із найкращих виробничих підприємств у своїй ніші. Ваша якість, продуктивність і ціна можуть бути найкращими в країні. Але це не має значення, якщо ніхто не знає про ваше існування. Завдяки поєднанню маркетингу та PR, які підтримують ваш виробничий бізнес, ви можете значно збільшити свою видимість і, отже, охоплення. Сотні чи тисячі потенційних клієнтів можуть вперше дізнатися про ваш бренд і зрозуміти переваги співпраці з вами.
- Підтримуйте та розвивайте свою репутацію. Разом маркетинг і зв’язки з громадськістю також можуть допомогти підтримати та підвищити вашу репутацію. Видимість — це добре, щоб отримати доступ до дверей, але все одно важливо переконати своїх клієнтів, що ваш виробничий бізнес вартий того, щоб купувати у нього. Ці стратегії дають вам можливість продемонструвати свій досвід, продемонструвати деякі зі своїх найкращих продуктів і допомогти зарекомендувати себе як авторитетного партнера в цій галузі. Коли люди ставитимуться до вас краще, вони з більшою ймовірністю купуватимуть у вас.
- Забезпечте нових потенційних клієнтів і клієнтів. Це підводить нас до наступного пункту: PR і маркетинг для виробників можуть допомогти вам знайти нових потенційних клієнтів і клієнтів. Багато виробничих підприємств покладаються на постійні потоки трафіку через традиційні торгові точки, як-от мережеве спілкування та реферали. Але якщо ви покладаєтеся виключно на ці старі постійні потоки, ви втратите величезний потенціал зростання доходу. Якщо ви зацікавлені у зростанні прибутку та прибутковості, ви не можете ігнорувати ці стратегії.
- Допоможіть вашим зусиллям із найму та підбору персоналу. Навіть якщо ви цілком задоволені своїм поточним доходом і прибутковістю, ви, ймовірно, страждаєте від нинішнього браку робочої сили. Виробники по всій країні борються з наймом і підбором персоналу, тому ви повинні знати, що ефективна PR і маркетингова стратегія можуть зробити ваш бізнес більш привабливим для потенційних кандидатів. Виробники, які практикують PR, зазвичай бачать набагато більш кваліфікованих претендентів у більших обсягах.
- Стимулюйте нове зростання. Ви зацікавлені у збільшенні свого сліду? Ви боретеся з великими конкурентами, які загрожують вашій частці ринку? PR і маркетинг — два з ваших найкращих підходів для стимулювання нового зростання.
- Покращте утримання клієнтів і існуючі відносини. Йдеться не лише про нових клієнтів і отримання нових доходів. Це також покращення утримання клієнтів і зміцнення ваших існуючих відносин. Якщо ваші існуючі клієнти побачать ваше ім’я в пресі та дізнаються більше про те, що ви робите в суспільстві, вони з більшою ймовірністю купуватимуть у вас у майбутньому і набагато менш імовірно залишать вас заради конкурента.
- Підтвердження вашої організації на майбутнє. Ці стратегії також відіграють певну роль у надійність вашої організації в майбутньому. Якщо раптово виникнуть проблеми з ланцюгом поставок або раптово впаде попит, зв’язки з громадськістю та маркетинг можуть допомогти вашому бізнесу залишитися на плаву.
Початок роботи з PR і маркетингом
Отже, як почати займатися PR і маркетингом у виробничому бізнесі?
- Проведіть інвентаризацію. По-перше, проведіть інвентаризацію будь-яких маркетингових заходів PRN, які ви вже вжили. Чи є у вас постійний бренд? У вас є блог чи канал у соціальних мережах? У вас є веб-сайт чи якісь стратегічні партнерства? Це допоможе вам знайти зручну відправну точку.
- Обміркуйте свої стратегічні цілі. Далі подумайте про свої найбільші цілі та загальні стратегічні цілі. Наприклад, ви найбільше зацікавлені в розвитку свого бізнесу та отриманні більшого прибутку від нових клієнтів? Або ви більше зацікавлені в залученні нових співробітників і утриманні наявних клієнтів? Хоча ці цілі схожі, вони можуть вимагати різних типів підходів.
- Подумайте про співпрацю з професіоналами. Більшість виробничих підприємств отримують вигоду від співпраці з відомими професіоналами у сфері PR та маркетингу. Співпраця з PR-агентством або створення команди досвідчених PR-професіоналів, ймовірно, ваш найкращий крок.
- Почніть ставити цілі. Ефективні мішені може внести ясність і зосередити будь-яку PR або маркетингову стратегію. Чого конкретно ви намагаєтеся досягти і як швидко ви намагаєтеся цього досягти? Коли у вас є бачення цього, ви можете створити бюджет і почати будувати дорожню карту, щоб досягти цього пункту призначення.
PR і маркетингові стратегії майже незамінні для сучасного виробничого бізнесу. Навіть якщо ви зараз стабільно отримуєте прибуток, якщо ви зараз не використовуєте весь потенціал PR і маркетингу, ви штучно обмежуєте те, що може досягти ваш бізнес.