Це головний момент в онлайн-навчанні, і навчання в школі буде оновлено, навіть як і більшість секторів завдяки новому коронавірусу. Пандемія COVID-19 змусила округи та коледжі шкіл K-12 закрити та повернути учнів додому. Цей досвід спонукав студентів і викладачів пройти прискорений курс цифрових стратегій і технологій навчання.
Перехід сектору освіти на дистанційне навчання багато в чому римується з переходом до роботи вдома на підприємствах. Візуальні інструменти для конференцій, такі як WebEx і Zoom, широко використовуються, а також програми для керування навчанням, такі як Google Classroom і Canvas. Такі сервіси, як MeraCalculator, роблять онлайн-навчання дуже зручним як для студентів, так і для викладачів.
Так само, як і бізнес, масштабний онлайн-навчальний проект сприятиме вдосконаленням, які вже відбуваються. Усі говорять про такі великі програми, як згадано вище, але лише деякі люди знають, як освітні онлайн-калькулятори змінюють цифрове навчання під час цієї кризи COVID-19.
Роль технології
За останні роки технологічна платформа значно розвинулася, і це єдина причина, чому коледжі та певні шкільні системи K-12 бажають вийти за межі онлайн-навчання. Але стек може виграти від подальшого розвитку. Я б підсумував діапазон так, як показано нижче, тому що до певного моменту я використовував кожну з основних програм управління навчанням, якщо говорити загалом:
- Google Classroom допомагає, оскільки це звично для багатьох людей.
- Canvas надає додатковий фреймворк і гарний дизайн, який може мати спрощену взаємодію з користувачем.
- Задник ідентичний дошці.
- Відеоконференції життєво важливі для освітньої системи, а це означає, що такий бізнес, як Zoom, має величезні шанси конкурувати з новою, майже професійною клієнтською базою.
- Microsoft, Apple і Google мають окремі розділи освітнього стеку, але серверний компонент – це місце, де дозволено онлайн-навчання.
- Онлайн-освітні калькулятори, такі як MeraCalculator, пропонують широкий вибір освітніх інструментів для студентів і викладачів абсолютно безкоштовно.
По суті, вивчення систем управління звучить трохи схоже на ERP, оскільки вони виконують роботу, тому ви не почуватиметеся мокрими та дурними з ними.
Загалом я надішлю середню оцінку стеку онлайн-освіти з достатньою кількістю місця для підвищення. О, все-таки онлайн-навчання можливо, і COVID-19 підходить саме вчасно.
Роль освітніх онлайн-калькуляторів
У зв’язку з новою пандемією коронавірусу навчальний цикл має бути переведений за прискореним графіком.
Навчання в школі означало постійне навчання чи отримання наукового ступеня та кар’єри? Або навчання є занадто статичним у фізичному середовищі? І, мабуть, найважче питання з усіх: як фінансові прибутки порівняно з існуючим борговим тягарем?
Тепер, коли всі відвідують уроки онлайн, це означає, що доступ до викладачів обмежений. Студенти можуть зв’язатися з викладачем лише під час онлайн-сесії або, можливо, протягом години чи двох після неї. Через відсутність фізичної доступності непросто поставити запитання перед викладачем і попросити його розв’язати його за вас, щоб ви могли зрозуміти концепцію. У подібній ситуації онлайн-навчальні калькулятори пропонують широкий вибір калькуляторів, зокрема:
- Фізичні калькулятори
- Хімічні калькулятори
- Математичні калькулятори
- Фінансові калькулятори
- Інженерні калькулятори та багато іншого.
Студенти можуть використовувати калькулятори для будь-якого предмета одним клацанням миші. Ці онлайн-калькулятори змушують студентів виконувати свою роботу з більшою увагою, оскільки ці інструменти економлять багато часу та полегшують увесь процес. Тепер студенти можуть розв’язувати будь-яке рівняння для логарифмів або антилогарифмів, закону Паскаля, об’єму куба, алгебраїчних рівнянь, молекулярної маси та багато іншого за допомогою цих навчальних онлайн-калькуляторів.
Зміни в культурі
Як і в інших змінах у програмах розвитку та переходу, найбільшими перешкодами зазвичай є культурні зміни. Кілька пунктів, які варто розглянути:
Навчання онлайн вимагає навчання. Навчання часто вимагає дисципліни, але через онлайн-навчання потрібно менше триматися рук. Так використовуючи навчальні калькулятори зробить вас менш залежним, ніж інші.
Навчання починає оцифровуватися. І папір, і дорогі підручники дещо заспокоюють. Ця зміна в методі означатиме, що персонал має перейти на новий і адаптувати типи. Це означає, що вже є навчальні калькулятори будуть затребувані в майбутньому.
Аналітика набуває все більшого поширення. Все, що вам потрібно зробити, це побачити деякі з обчислювальних можливостей систем управління навчанням і усвідомити, що буде потік нових показників навчання, і розглянути успішність студентів і викладачів.
Проблема різноманітних технологічних платформ
Основне занепокоєння у зв’язку з цим зростанням глобальної грамотності зосереджено навколо цифрового розриву. Усе, що вам потрібно зробити, це поговорити з двома вчителями, щоб побачити цифровий розрив у роботі: один із добре фінансованої шкільної системи, а інший із поганої.
Студенти не носять мультимедійні плани уроків на Chromebook. Деякі студенти не мають Інтернету. Вдома кілька студентів мають дефіцит організації. А деяким студентам потрібна купа паперу та інструкцій.
На кожному рівні освіти може виникнути проблема цифрового розриву, незалежно від того, чи це так просто, як мати камеру, чи щось більш серйозне, як-от доступ до Інтернету та телефон. Проблема в K-12, яка є найбільш помітною. Але у випадку з навчальними калькуляторами вам потрібен лише доступ до Інтернету за допомогою комп’ютера або мобільного. Ви можете отримати доступ до навчальних онлайн-сайтів з будь-якого місця та будь-коли.
Питання цифрового розриву в освіті посилюється пандемією COVID-19 і закриттям шкіл, що означає, що цифровий розрив існував задовго до COVID-19. Традиційні класні кімнати створюють обстановку, відпочинок і притулок, чого ніколи не може зробити інтерактивне навчання.
Проблеми, з якими ми можемо зіткнутися в майбутньому?
Наслідки COVID-19 шкільного навчання та масового руху за онлайн-навчання будуть серйозними. Ось лише кілька проблем, які виникнуть у найближчі місяці.
Стиснення потенційних прибутків для університетів. Студентський борговий тягар став непомірним, і проблема стає все більш серйозною. Зверніть увагу на наступне:
- Інвестиції в освіту ризикують втратами на фондовому ринку.
- Батьки студентів університету, які стягували плату за бездротовий зв’язок у весняному семестрі, можуть зажадати повернення будь-яких платежів.
- Чи онлайн-диплом Ліги Плюща чи якийсь інший ступінь, який коштує 50 000 доларів на рік, такий же хороший, як звичайний?
- Школи, як правило, люблять будинки та нерухомість. Якби половина студентів перейшла на цифрові технології? Університети, з одного боку, економлять гроші від роботи в автономному режимі, але не можуть збільшити плату за навчання, щоб компенсувати сучасні бібліотеки.
Цифровий розрив щодо проблем К-12 зростає. Для деяких місць навчальний рік фактично закінчився. Гібридні технології розвиваються дуже швидко. Шукаємо коледжі, які б запропонували альтернативні моделі для отримання віддачі від інвестицій, незважаючи на фінансові зміни, пов’язані з зарахуванням, доступністю та витратами на надання електронної освіти замість фізичної.
Висновок
Зараз COVID-19 розширив парадигму онлайн-навчання, і в кількох організаціях його застали б безпідставно. У міру того, як навчання стає новим, менеджерам доведеться працювати над майбутніми потрясіннями програми.
Навчання в коледжі дає великі переваги, але такі нематеріальні вигоди будуть коштувати. Ця проблема виникла, оскільки плата за навчання щорічно зростає. Навчання онлайн вивело це питання на перший план. Якщо коли-небудь був сектор, який чекав на засмучення, то це школа. Зараз навчальна програма транслюється на найближче майбутнє, тому навіть на звороті серветки є різні версії.
Крім усього цього, освітні онлайн-калькулятори суттєво змінюють цифрове навчання та встановлюють нові тренди під час кризи COVID-19.