Чи розумієте ви, що переважна більшість компаній зараз використовує рішення для адаптації співробітників, щоб допомогти їм організувати та виконати процес адаптації?
Що таке процес адаптації?
Термін «onboarding» означає процес знайомства нового співробітника з компанією, в якій він буде працювати. Коли працівнику ІТ-індустрії надходить пропозиція, починається його адаптація. Це триває до тих пір, поки особа не стане ефективною частиною компанії.
Основні цілі — зробити так, щоб нові працівники почувалися гостинно, познайомити їх із корпоративною культурою та підтримати співробітників. Залучайте їх якомога раніше та надайте їм досвід, який допоможе вашій фірмі визначити себе як еталонне місце для роботи. Якщо це зробити добре, це створить добру волю, підвищить утримання та, зрештою, цінність з точки зору вищої продуктивності працівників, відданості та залученості.
Тепер давайте розглянемо деякі якості ефективного процесу IT Onboarding:
Орієнтація
Ваш підхід до навчання має ґрунтуватися на досвіді співробітника, оскільки перше враження є важливим. Замість того, щоб надсилати товсту книгу форм і даних новому програмісту, технологічні стартапи, швидше за все, нададуть веб-портал для співробітників, який, швидше за все, сприятиме атмосфері спільноти.
В обох ситуаціях немає зв’язку між процесом адаптації та брендом компанії. Залучення нового співробітника з самого початку має бути основною метою процесу адаптації будь-якої компанії.
Він повинен надавати повну інформацію про політику компанії
Коли співробітники вперше знайомляться з організацією, вони можуть не отримати достатньої інформації про її політику. Це може бути однією з причин, чому складно утримувати працівників.
Їх можуть відштовхнути такі сюрпризи, як зменшення зарплати за відхід на півгодини раніше закінчення робочого дня або те, що їм заздалегідь не повідомляють про політику щодо відпусток. Як наслідок, працівники залишають компанію майже одразу після того, як приходять.
Забезпечення нових співробітників добре задокументованим довідником для співробітників є чудовим способом гарантувати, що вони отримають всю необхідну інформацію, коли приступлять до виконання нових ролей. Для розповсюдження цієї інформації може використовуватися ваше програмне забезпечення для реєстрації або навіть інтранет компанії.
Оскільки не кожен працівник може запам’ятати все, що міститься в довіднику, корисно скористатися своїм чат-ботом, щоб відповісти на ці запитання.
Соціальне навчання
Багато людей вважають, що секрет щасливих працівників полягає в соціальному навчанні.
Чудовий досвід навчання підкреслює не лише потребу в обміні знаннями, а й соціальні компоненти навчання.
Це передбачає наведення нової особи на розумний рівень комфорту у вже сформованому контексті — з точки зору як індивідів, так і завдань — щоб вона хотіла бути частиною цього середовища та могла доповнити його.
Слід переконатися, що процес не є соло
Іншим важливим аспектом є те, що новобранці часто повідомляють про несприятливий досвід адаптації, якщо їх виділяють як нових найманців, а не в групу, що може спричинити додатковий стрес. Бути абсолютно новим обличчям в організації може бути страшним досвідом.
Навпаки, дружня робоча атмосфера та підтримка новоприйнятого друга можуть допомогти пом’якшити цю проблему. Стрес можна зменшити за допомогою дорученого вам наставника чи колеги. Крім того, як було сказано раніше, чат-боти можуть кардинально змінити процес адаптації нових співробітників.
Наведіть співробітникам причини залишитися у вашій компанії
В цей час новий співробітник освоївся і зацікавився. Їх мотивує бажання бачити, як організація процвітає. Як роботодавець важливо пам’ятати, що ваші нові працівники сприймають своє становище як сходинку до більш неймовірних речей у своєму житті, як професійному, так і особистому. Майте на увазі, що ваш персонал хоче вирости за межі можливостей компанії щодо навчання та розвитку.
Коли справа доходить до утримання найкращих талантів після перших кількох місяців процесу адаптації, роботодавцям і менеджерам потрібні будуть методи, які допоможуть їм залучити цю основну групу робочої сили. Необхідно пов’язати місії та цінності вашої організації з місією та цінностями резерву талантів, щоб залучити їх.
Висновок
Щоб отримати менш стресовий і ефективний досвід адаптації, зосередьтеся на наведених вище якостях адаптації, щоб керувати всіма діями, які відбуватимуться під час ефективного процесу адаптації.