Найбільше зростання кількості бідних студентів та студентів із числа меншин


З постійними змінами в економіці з’являється коливання сімей з низьким доходом. Сім’я неминуче складається з батьків і дітей. Кожна родина прагне навчати дітей у хороших навчальних закладах. Освіта вважається ключовою передумовою успіху майже будь-ким, незалежно від їх фінансового стану, але з часом фінансовий стан сімей відіграє величезну роль у тому, наскільки успішними студенти досягають успішної академічної кар’єри.

У цій статті ми обговорюємо деякі причини, чому це так.

Сім’ї з низьким рівнем доходу часто мають менші можливості для досягнення успіху

Згідно зі статистичними даними National Postsecondary Student Aid, починаючи з 2016 року, значна частина студентів походить із сімей з низьким рівнем доходу. Статистика показує, що люди з таких сімей переважають у коледжах.

Вони також часто присутні в приватних чотирирічних навчальних закладах, але не в більшій мірі, як у найменш вибіркових чотирирічних коледжах і громадських коледжах. Крім того, вони стикаються з небезпекою, оскільки малозабезпечені сім’ї частіше стають жертвами насильницьких злочинів, ніж сім’ї з вищими доходами. Ви можете прочитати більше про це на lawaspect.com/criminal-law-essays/.


Ще одним фактором, на який варто звернути увагу, є відсів учнів із малозабезпечених сімей. За даними Міністерства освіти США, люди з малозабезпечених сімей, які живуть у слаборозвинутих частинах у великих містах або сільській місцевості, часто відвідують навчальні заклади з недостатнім капіталом і випускають із значно нижчими ставками, ніж їх колеги зі спроможного рівня.

Зниження економічного зростання ще більше заважає меншості

У 2010 році поріг бідності становив 22 314 доларів на сім’ю, причому понад 46 мільйонів американців жили за межею бідності або за нею. Ця тривожна статистика демонструє неприємне співвідношення з цифрами, які свідчать про значне зростання порівняно з 12,5 процентилем у 2007 році.

Ця статистика означає, що сім’ї з низьким рівнем доходу мають більше обмежень у пошуку можливостей для отримання освіти, оскільки менші можливості перетворюються на те, що задовольняються тим, що є. Також спостерігається збільшення кількості сімей, які підпадають під цю категорію, що призводить до і без того перенасиченої неякісної освітньої системи з більшим припливом осіб.

Сім’ї, які спочатку могли знайти способи звести кінці з кінцями та забезпечити найкращу можливу освіту для своїх дітей, тепер стикаються з дуже складними варіантами, коли намагаються отримати доступ до освітніх ресурсів, доступних вищому ешелону через економічний стан.


Студенти з малозабезпечених сімей отримують роботу з невигідною оплатою

Людям із сімей із низьким рівнем доходу, які бажають вступити до коледжів, практично не пропонуються альтернативні варіанти навчання, що призводить до необхідності погоджуватися на низькі стандарти освіти. Зрештою, це впливає на них, оскільки менша ймовірність отримати високооплачувану роботу через освіту. Це призводить до очікуваного безперервного циклу бідності з обмеженими можливостями.

Статистика показує, що чим далі ви опускаєтесь за межу бідності, тим уразливішими ви стаєте, оскільки майже половина (44,3 відсотка) бідних перебувають у глибокій бідності. Незважаючи на те, що кілька факторів відіграють роль у загальному рівні бідності, роль нерівності доходів є досить домінуючим фактором у класифікації того, хто є багатими і бідними, і можливостей, які надаються обом класам.

Чи є світло в кінці тунелю?

Ну, оскільки зараз економіка не може поглинати велику частину некваліфікованих працівників за відносно гідну зарплату, дедалі більше бракує освіти, що супроводжується зростанням злочинності та залежністю від соціального забезпечення. Особи з сімей з низьким рівнем доходу стикаються з цією реальністю майже без промінчика надії. Жінки, які не змогли закінчити середню школу через фінансові чи інші причини, швидше за все, отримають соціальне забезпечення, а чоловіки, швидше за все, опиняться у в’язниці.

Подолання розриву в освітніх можливостях між учнями більшості та меншості було доволі важким завданням, оскільки з роками воно ще більше розширювалося. Хоча історія довела, що це можливо, як було зазначено в періоди між 1960 і 1990 роками, зараз спостерігається зворотне, коли держави накладають іспити на учнів, які не були належним чином підготовлені.


Чи є допомога від політиків? На жаль, економічна ситуація зробила їх безпорадними, оскільки на такі посади часто наймають людей із невеликим досвідом викладання, особливо якщо їхні клієнти — студенти з низьких доходів.

От admin