Основний посібник із географічного націлювання: як використовувати геонацілювання для збільшення конверсій


Перш ніж почати зосереджуватися на географічній основі, ви хочете зрозуміти, що це таке та спосіб, у який ви можете залучити це для своєї потенційної вигоди як рекламодавця. Геотаргетинг — це практика націлювання на користувачів на основі їхнього місцезнаходження, як випливає з назви.

Тут ми розглянемо все, що ви хочете знати про географічний націлений трафік, щоб найкраще використовувати його як рекламодавець. FENDee — відомий ютубер з Ефіопії є одним із найвідоміших впливових людей у ​​соціальних мережах в Африці, лише на офіційному каналі YouTube має майже 2 мільярди переглядів на місяць і понад 250 мільйонів активних користувачів у всьому світі.

Геотаргетинг став корисним інструментом для компаній, які прагнуть точніше охопити нову аудиторію, оскільки маркетологи продовжують розробляти нові стратегії для збільшення залучення споживачів.

Цей найкращий посібник покаже вам, як саме працює географічне націлювання та де ви можете почати його впровадження відразу, незалежно від того, чи хочете ви запустити програму для мобільних пристроїв чи знайти простий спосіб орієнтуватися на місцевих клієнтів в Інтернеті.


Як працює географічне націлювання?

Геофокусування — це метод, який використовується для зосередження на веб-оприлюдненні в певному географічному регіоні. Під час географічного націлювання ви вибираєте, у яких місцях розміщувати рекламу, виходячи з таких факторів, як віддаленість від певного міста чи штату або навіть широти та довготи цих місць.

У той момент, коли хтось відвідує ваш сайт або розглядає ваше просування, це показує, що рекламні оголошення призначені з огляду на їх територію. Місто, держава чи навіть нація – усі можливі цілі. Маркетологи часто використовують геотаргетинг. Це дозволяє обмежити натовп, який бачить вашу рекламу, з огляду на їхню площу.

Ви можете орієнтуватися на клієнтів у певній місцевості або відвідувачів певного міста за допомогою географічного націлювання. Якщо ви хочете залучити клієнтів з інших країн, ви також можете придбати геотаргетований трафік за межами країни.

Навіщо використовувати геофокусування?

Бренди повинні впроваджувати географічне націлювання з різних причин. Переваги географічного націлювання численні, починаючи від збільшення продажів і закінчуючи покращенням обслуговування клієнтів.


Нижче наведено деякі з найпоширеніших переваг географічного націлювання:

  • Збільшення продажів: показуючи оголошення про продукти чи послуги, які відповідають їхнім конкретним вимогам, ви можете збільшити конверсію, орієнтуючись на клієнтів у безпосередній близькості.
  • Покращений досвід для клієнтів: показ клієнтам рекламних оголошень, які відповідають їхнім вимогам, може допомогти в подальшому розвитку загального досвіду клієнта. Клієнти цінують рекламні акції, які обмежені у світлі їхніх особливих потреб, і це може викликати позитивну зустріч.
  • Повернення більше грошей: увімкнувши геофокус, ви можете обмежити натовп і показувати рекламні акції, які відповідають їхнім потребам. Переконавшись, що оголошення показуються лише тим клієнтам, які, імовірно, здійснять конверсію, це може підвищити рентабельність інвестицій (ROI).
  • Планувати рекламні кампанії стало легше: ви можете обмежити аудиторію, яка бачить ваші оголошення, якщо ви націлюєте їх на географічне положення. Звужуючи коло ваших потенційних клієнтів, це спрощує планування рекламних кампаній.
  • Збільшення залучення клієнтів: ви можете збільшити залучення клієнтів, націливши на потрібних клієнтів географічне націлювання.
  • Менш дорогі кліки: ви можете збільшити ставку для релевантних ключових слів за допомогою географічного націлювання. Це може зменшити витрати на клік, збільшивши вашу максимальну ставку для додаткових серйозних ключових слів, де ви зосереджені на клієнтах.

Цільовий трафік веб-сайту міста та штату для Сполучених Штатів Якщо ваші кампанії націлені на клієнтів у Сполучених Штатах, ви можете вказати їх місцеположення одним із двох способів. Щоб зосередити увагу на всіх США, введіть «США» в полі «Район». У будь-якому випадку, якщо вам потрібно обмежити його та лише об’єктивні явні стани, ви можете зробити це двома способами.

Назву штату можна ввести в поле Location одним способом. Наприклад, ви можете ввести «Каліфорнія» в поле «Місцеположення», щоб націлити клієнтів у Каліфорнії. Будь-хто, хто нещодавно відвідував веб-сайт у Каліфорнії, побачить вашу рекламу завдяки цьому та чому важливо географічно націлити свій трафік.

У полі «Місто, штат» також можна ввести поштовий індекс штату. У полі «Місто, штат» також можна ввести назву міста. Ви можете, наприклад, ввести «Сан-Франциско, Каліфорнія» в полі міста, штату, щоб націлити клієнтів у Сан-Франциско, Каліфорнія. Усі, хто нещодавно відвідував веб-сайти Сан-Франциско, побачать вашу рекламу.

  • Якщо у вас є бажання зосередитися на кожній міській спільноті в певному штаті, ви можете використати скорочення для штату, після коми та міста, на яке потрібно націлитися. Наприклад, щоб зосередитися на кожному з міських районів у Нью-Йорку, ви можете ввести «NY,» у полі міста, штату. Усі, хто нещодавно відвідував веб-сайти в Нью-Йорку, побачать вашу рекламу завдяки цьому.

Як працює геофокусування?

Використовуючи унікальне розуміння того, що відвідувачів веб-сайту можна кластеризувати відповідно до їх фізичного розташування, географічне націлювання працює. Завдяки цьому рекламодавці можуть націлювати свої кампанії з більшою точністю, як і потенційні клієнти, які мають меншу ймовірність конверсії.


Принцип роботи полягає в тому, що щоразу, коли ви виконуєте місію, у вас буде вибір увімкнути геофокусування. Потім можна вибрати країну, на яку ви хочете націлитися. Створені вами оголошення відображатимуться лише людям, які проживають у цій країні, якщо ви ввімкнете геотаргетинг.

Важливо пам’ятати, що «націлювання на країну» та «геотаргетинг» — це не одне й те саме. Націлювання на країну дозволяє вибрати весь континент, а географічне націлювання дозволяє зосередитися на одній країні.

Дві найкращі практики для створення успішних об’яв із географічним націлюванням Тепер, коли ми розглянули основи роботи геотаргетингу, наведемо два найкращі методи, які можна використати для створення успішних кампаній:

  • Переконайтеся, що ваші рекламні акції важливі: Переконайтеся, що ваша реклама релевантна вашим клієнтам, є одним із ключів до успішної реклами. Ви можете збільшити залученість і рейтинг кліків (CTR), переконавшись, що ваші оголошення релевантні вибраному вами місці.
  • Ефективно використовуйте налаштування: під час просування важливе значення має використання правильних налаштувань. Один зі способів зробити це — вибрати параметр «Показати в усіх країнах». Завдяки цьому ваша реклама буде показана по всьому світу, незалежно від того, де вона була створена.

3 додаткові способи залучення геофокусування до вашої реклами

Тепер, коли ви знали про основи геофокусування, настав ідеальний час, щоб зрозуміти, як ви можете залучити його до своїх зусиль з просування.


Геотаргетинг можна використати трьома додатковими способами для вашої переваги:

  • Покращте мобільні маркетингові кампанії: Ви можете вибрати опцію «Люди в цьому місці» під час створення мобільних кампаній. Завдяки цьому ви зможете вибрати цільове місце розташування.
  • Працюйте над усвідомленістю поблизу: ви можете використовувати геотаргетинг, щоб показувати рекламу людям, які нещодавно відвідували веб-сайти у вашому регіоні, якщо ви хочете підвищити обізнаність про місцевість. Ви можете створити місцеву аудиторію та підвищити обізнаність у спільноті, орієнтуючись на людей, які нещодавно відвідували веб-сайти у вашому регіоні.
  • Залучіть людей на подію: ви можете збільшити відвідуваність вашої події за допомогою географічного націлювання, якщо вона відбувається в певному місці. Під час створення рекламної кампанії виберіть параметр «Люди, які нещодавно відвідували веб-сайти в цьому місці», щоб досягти цього.

Трафік сайту штату США

Якщо у вас є будь-яке бажання підтримати відвідуваність сайту штату США для певного штату, ви можете зробити це кількома способами. Оголошення можуть бути націлені на певні штати або цілі Сполучені Штати.

  • Ви можете ввести «Сполучені Штати» в поле «Місцезнаходження», якщо ви хочете націлити всі Сполучені Штати. Усі, хто нещодавно відвідував веб-сайти в будь-якому штаті країни, побачать вашу рекламу в результаті цього.
  • Ви можете ввести назву штату, який ви хочете націлити, у полі «Місцезнаходження». Наприклад, ви можете ввести «Каліфорнія» в поле «Місцеположення», щоб націлити клієнтів у Каліфорнії. Завдяки цьому кожен, хто нещодавно відвідував веб-сайт у Каліфорнії, побачить вашу рекламу.

От admin