Переваги потокової телевізійної реклами для маркетологів


Потокова телевізійна реклама є відносно новою інновацією, але вона справила значний вплив. Частково або повністю перейдіть від традиційної телевізійної реклами до потокової телевізійної реклами, і ви, ймовірно, побачите, що вона є кращою в кількох аспектах. Нижче ми відповідаємо на запитання «Що таке CTV-реклама?», надаючи детальний погляд на переваги потокової телевізійної реклами.

Розбираємо потокову телевізійну рекламу

Потокова реклама, що транслюється на телебаченні, представлена ​​в онлайн-вмісті, який переглядається через пристрої, підключені до Інтернету. Такі оголошення відображаються до або під час трансляції вмісту безпосередньо в домівки. Популярність веб-каналів із підтримкою реклами швидко зростає, конкуруючи з Netflix і Hulu.

Тепер у споживачів є ціла низка каналів для вибору, тобто вони із задоволенням дивляться рекламу преміум-контенту, за помірними цінами або безкоштовного вмісту. Як зазначено нижче, ця тенденція, швидше за все, збережеться.

Потокова телевізійна реклама — це майбутнє маркетингу

Споживачі поступово переходять від «шнура» кабелю до потокового відео, яке доставляється через Інтернет. Принадність потокової телевізійної реклами полягає в тому, що вона націлена на певну аудиторію. Крім того, рекламодавці, які використовують потокове телебачення як канал, мають набагато більше контролю над часом показу своїх оголошень. Навпаки, звичайні рекламні ролики, що транслюються на звичайному телебаченні, показуються на певних каналах у точний час.


Скористайтеся потоковою телевізійною рекламою, і ви зможете показувати свою рекламу вузькій групі людей, а не всій аудиторії. Зосередження на порівняно невеликій аудиторії за допомогою потокової телевізійної реклами забезпечує підвищену рентабельність інвестицій, що означає віддачу від інвестицій у рекламу. Саме тому все більше компаній і рекламодавців переходять від лінійної реклами минулих років до більш сучасної потокової реклами.

Потокові платформи для оголошень

Онлайн-відеореклама через потокові сервіси представлена ​​аудиторії на різноманітних платформах. Наприклад, деякі з найпопулярніших платформ потокової телевізійної реклами для маркетологів включають Apple TV, Amazon Fire TV і Roku.

Часто слово «платформа» також використовується для позначення каналів на таких пристроях, будь то Disney+, Netflix тощо. Такі канали доступні на пристроях, згаданих вище, подібно до того, як програми доступні на смартфонах. Найпопулярніші потокові сервіси, які підтримують рекламу, як правило, на рівнях, включають Sling, Peacock і Hulu.

Стратегічне розміщення потокової телевізійної реклами

Потокова телевізійна реклама відображається дуже стратегічно. Однак подання реклами визначається типом каналу. Відео на вимогу, яке супроводжується рекламою, виділяється каналами з рекламними паузами. Вони створюють безкоштовний розважальний контент у потоковому відео.


Охоплення та залучення цільової аудиторії

Реклама на телебаченні дає можливість компаніям зв’язуватися з цільовою демографічною групою, включно з тими, хто живе в певних географічних регіонах, щоб гарантувати оптимальну аудиторію, яка побачить повідомлення. Сервіси потокового передавання з підтримкою реклами є взаємовигідними для рекламодавців і глядачів, оскільки реклама відображається між перервами в вмісті, менш заважає перегляду та приносить користь рекламодавцю через показ.

Цифри показують, що більше людей дивляться телевізор, ніж читають журнали, газети та інші види друку. Ті, хто споживає потоковий відеоконтент, можуть перевести погляд на свій смартфон, але вони не можуть просто перегорнути сторінку, як це можливо з журналами, газетами тощо. Навіть якщо споживач не дивиться рекламу повністю, він або вона буде почути повідомлення.

The ідеально Можливість для невеликих брендів

Потокова телевізійна реклама є оптимальною можливістю для аутсайдерів брендів побудувати мости до більш широкої аудиторії, потенційно за допомогою однієї реклами. Існує також можливість вузької цільової аудиторії за допомогою місцевої телевізійної реклами, допомагаючи меншим брендам отримати частку ринку від більш відомих компаній.

Деякі власники бізнесу вагаються, чи варто робити потокову телевізійну рекламу лише тому, що існує помилкова думка, що глядачі не захочуть дивитися рекламу під час трансляцій. Проте опитування, проведене Deloitte, показує, що майже дві третини респондентів були задоволені переглядом реклами, щоб зменшити або повністю усунути витрати на перегляд.


Змінюйтеся з часом, щоб залишатися конкурентоспроможними

Якщо ви все ще не впевнені, чи в інтересах вашого бізнесу розміщувати рекламу в потокових телевізійних сервісах, знайдіть хвилинку, щоб спробувати передбачити майбутнє. Компанія Nielsen повідомляє, що минулого року вперше в історії потокове відео привернуло більше глядачів, ніж традиційне мовлення та кабельне телебачення. Ця тенденція, ймовірно, збережеться, оскільки споживачі продовжуватимуть відключати дорогий кабель на користь більш доступних потокових послуг.

От admin