Перевірені поради, щоб ви могли заробляти гроші на стоковій фотографії


Як і на багатьох життєвих шляхах кар’єри, не завжди все йде гладко. Ви професійний фотограф, записуючись на різноманітні концерти, але відчуваєте, що останнім часом імпульс не такий постійний? Можливо, ви захочете наважитися на стокову фотографію. Так, ви можете заробляти гроші на стокових фотографіях, особливо з появою таких платформ, як depositphotos.com, де ви можете продавати свої твори мистецтва.

Незалежно від того, на якому етапі вашої кар’єри фотографа ви перебуваєте, мати додаткове та життєздатне джерело доходу – це завжди фантастично, особливо якщо це стосується того, що ви любите, і якщо потік клієнтів не такий хороший. Сьогодні багато фотографів займаються стоковою фотографією.

Можливо, ви чули розмови у своїй громаді про те, що стокова фотографія може бути життєздатним джерелом доходу. Але як насправді почати? Ось кілька перевірених порад, як заробити гроші на цьому виді фотографії.

Давайте повторимо: що таке стокова фотографія?

Для фотографів, які вперше чують про стокову фотографію, це термін для загальних зображень, які клієнти використовують для візуального вмісту своїх новин, веб-сайтів і блогів або для своїх оголошень і рекламних матеріалів.


Використання стокових фотографій набагато дешевше, ніж найняти фотографа та співпрацювати з ним. Зазвичай вони продаються через платформу, яка зберігає велику бібліотеку, наповнену цими зображеннями, надаючи клієнтам широкий вибір варіантів.

Поради щодо заробітку грошей на фото

Без зайвих слів, ось перевірені поради щодо заробітку грошей за допомогою стокової фотографії, починаючи з пам’яті про потреби вашого кінцевого користувача.

1. Пам’ятайте про потреби свого кінцевого користувача

Щоб ефективно продавати свої стокові фотографії, ви повинні знати про своїх кінцевих користувачів. Вони можуть бути де завгодно: від блогерів і маркетингових агентств до компаній і журналів, до творців контенту.

Ви повинні зробити більше, ніж просто завантажити кожну фотографію у своє портфоліо. Запитайте себе: що шукають ці клієнти? Це допоможе вам визначити, яке зображення помістити в бібліотеку.


Наприклад, підприємствам часто потрібні образи, що пов’язані з поняттями сім’ї та командної роботи. Тоді ви зможете зробити такі знімки та мати їх у своєму портфоліо.

Також подумайте про такі запитання: «Хто буде купувати ваші зображення?», «Де вони їх використовуватимуть?» і «Як вони їх використовуватимуть?» Якщо ви створите свої фотографії з урахуванням цих запитань, у вас буде більше шансів на продаж і отримання прибутку.

2. Регулярно завантажуйте фотографії

Окрім вибору зображень для презентації, вам також потрібно регулярно завантажувати свої фотографії. Іншими словами, ви повинні знайти баланс між цими двома.

Заробіток значних грошей залежить від того, як часто ви завантажуєте свої знімки. Регулярне завантаження має вирішальне значення з різних причин. По-перше, звісно, ​​чим більше фотографій у вас на сайті, який є партнером фотографів, тим вищі ваші шанси на продаж.


По-друге, регулярне завантаження зберігає ваші зображення вгорі результатів пошуку. Нарешті, ви зможете йти в ногу з тенденціями, які постійно змінюються.

Якщо ви не будете регулярно завантажувати фото, ваші доходи напевно впадуть. Отже, загалом, якщо ви хочете уникнути так званого затухання з часом, вам потрібно продовжувати завантажувати високоякісний вміст. Це зробить ваші фотографії доступними для пошуку в системах і допоможе їм залишатися відповідними мінливим тенденціям.

3. Спеціалізуйтеся в конкретній ніші

Ви навчилися вибирати, які фотографії представляти, і регулярно їх завантажувати. Наступна порада стосується спеціалізації в певній ніші.

Знай це. Довгі клієнти та користувачі платформ стокової фотографії зазвичай зберігають із собою список своїх улюблених фотографів, вірите ви цьому чи ні, тому їм не доведеться дивитися далеко й широко, використовуючи новий набір стокових фотографій.


Коротше кажучи, якщо ви хочете регулярно отримувати постійних клієнтів і більше грошей за стокові зображення, ви повинні спеціалізуватися на темі, яку шукають ці клієнти.

Серед популярних ніш – природа, спосіб життя, здоров’я, розпорядок дня, технології та багато іншого.

4. Поставте себе на місце своїх клієнтів

Цей крок часто не помічають багато фотографів, які хочуть наважитися на стокову фотографію. Найуспішніші стокові фотографи можуть поставити себе на місце своїх клієнтів не лише там, але й на кожному етапі процесу.

Знімаючи фотографії, запитайте себе, які саме зображення хочуть ваші клієнти для свого бізнесу. Вони шукають образи на святкову тему? Зрозумійте, святкові візуальні матеріали завжди користуються попитом. Відстежуйте події, які зацікавлять ваших потенційних клієнтів.


Ця ж порада застосовується, коли ви вже завантажуєте свої фотографії та вирішуєте, які ключові слова використовувати. Подумайте про пошукові терміни, які шукатимуть ваші клієнти. Відповівши на цей запит, ви зможете успішно сформулювати правильні ключові слова та описи для своїх фотографій, що полегшить кінцевим користувачам пошук вашої роботи.

5. Стежте за новинами

Це буде простою проблемою. Цієї стратегії дотримуються навіть письменники, блогери та творці контенту. Як стоковий фотограф знайти правильні ключові слова – це лише половина справи. Ваші зображення також мають відповідати тенденціям.

Тому зосередьтеся на модних темах, концепціях, ракурсах і постобробці. Візуал, який застарів, навряд чи можна завантажити сьогодні.

Будьте в курсі останніх тенденцій, щоб ваша робота виділялася. Наприклад, створюйте зображення, які відображають повсякденну рутину людини. Це про приготування їжі на кухні? Це про тренування? Ключ до успіху – бути в курсі трендів.

Партнер із хорошою платформою для стокової фотографії, як Depositphotos

На завершення цього обговорення, а також як остання порада, щоб досягти успіху зі своїми стоковими фотографіями, також потрібно співпрацювати з хорошою платформою для стокових фотографій, як-от Depositphotos.

Depositphotos — чудовий сайт для завантаження та продажу стокових зображень. Окрім простого процесу реєстрації, платформа також має сторінку – як інформаційну панель – де ви можете відстежувати та керувати своїми доходами, налаштовувати своє портфоліо та дізнаватися про сучасні потреби. Це єдина платформа, яка може надати вам усе.

Крім того, він також представляє себе як сайт із бібліотекою з понад 250 мільйонів файлів, які клієнти можуть шукати. Отже, якщо ви дійсно хочете, щоб ваші роботи побачили, Depositphotos — це ваш шлях.

Дійсно, заробляти гроші на стоковій фотографії не так просто, як ABC. Щоб оволодіти цією галуззю, ви повинні знати правильні способи досягати результатів і ділитися своєю роботою зі світом.

От admin