Поради щодо покращення маркетингової стратегії малого бізнесу


Власники малого бізнесу складають величезний відсоток комерційного світу. На жаль, велика кількість малих підприємств постійно згортається. Дуже важко запустити ідею з місця та досягти довгострокового успіху. Незалежно від того, наскільки бажаним є ваш продукт чи послуга, щоб закріпитися в конкурентоспроможній галузі, потрібно багато наполегливої ​​праці, ділової хватки та трохи удачі.

Однією з головних перешкод на шляху до досягнення цілей вашого малого бізнесу є залучення клієнтів. Майже в кожній ніші є конкуренція, яка існує довше, ніж у вас із усталеною клієнтською базою. Ваш бренд повинен знайти новий сегмент аудиторії або відібрати поточних клієнтів від конкурентів.

Оприлюднення вашого імені є основою всіх маркетингових стратегій. Однак багато підприємців не знають, як ефективно продавати свій бізнес. Ось кілька порад щодо покращення вашої стратегії.

Зосередьтеся на роботі в мережі

Іноді найкраще почати свій маркетинговий шлях — зосередитися на налагодженні зв’язків, а не на створенні маркетингового забезпечення. Побудова мережі є важливим першим кроком, оскільки вона може з’єднати вас із людьми в галузі та бізнес-професіоналами, які можуть надати поради чи допомогти розповсюдити ваше ім’я. Відвідування професійних заходів, таких як торговельні виставки, може бути дуже ефективним, особливо в поєднанні з привабливими експозиціями для вашого стенду. Хоча ця подія може представити ваш бренд потенційним клієнтам, вона також може привести до нових відносин, які можуть стати ключовими партнерами для вашого бізнесу.


Інвестуйте в творчість

Маркетинг дається не всім легко. Ви можете бути генієм, коли мова йде про бізнес-аналітику чи створення привабливого продукту, але ваш розум стає порожнім, коли ви думаєте про його рекламу для цільової аудиторії. Інвестиції в творчість можуть означати наймання внутрішніх маркетологів, які спеціалізуються на розробці концепцій, які підходять для потенційних клієнтів. Це також може означати співпрацю з рекламною службою, яка може виконувати творчу роботу за вас. Головне — бути готовим інвестувати в творчість, щоб ваші повідомлення були ефективними. Що кращі ваші повідомлення, то ефективнішим буде використання бізнес-ресурсів. Якщо ви плануєте наймати креативних людей, то маркетинг рекрутингу — це ще одна тема, з якою вам слід ознайомитися, щоб знайти найкращих талантів.

Проведіть дослідження аудиторії

Перш ніж ви навіть подумаєте, як створити маркетингову кампанію, вашим першим кроком має бути глибоке розуміння клієнта. Чим більше ви знаєте про аудиторію, тим легше вам буде знайти правильні канали спілкування та створити ефективний обмін повідомленнями. Багато дослідницьких фірм можуть збирати для вас дані, якщо ви готові інвестувати гроші. Однак ви також можете провести власні дослідження. Моніторинг соціальних мереж — чудовий спосіб зрозуміти, як думають і поводяться ваші клієнти. Створіть кілька персонажів покупця, які нагадують профілі вашого ідеального клієнта, а потім використовуйте ці персонажі для керування маркетинговими кампаніями.

Виберіть найкращі канали

Усі ваші маркетингові кошти можуть бути витрачені даремно, якщо ви виберете неправильні канали для розповсюдження повідомлень. Якщо ви провели ретельне дослідження, тоді ви зможете націлити медіа, які відповідають вашому маркетинговому фокусу. Наприклад, якщо ваша аудиторія складається з бізнес-професіоналів, тоді такі платформи, як LinkedIn, будуть ідеальними для реклами ваших послуг. З іншого боку, продукт, призначений для молоді, слід поширювати на таких каналах, як Instagram або Snapchat. Створіть свої маркетингові канали на основі того, де ваша аудиторія найімовірніше взаємодіє з брендом.

Будьте в курсі

Інновації розвиваються швидко, а тренди закінчуються ще швидше. Маркетинг часто полягає в тому, щоб бити, коли залізо гаряче. У той момент, коли метод реклами застарів, він може перестати звертатися до аудиторії так, як раніше. Слідкуючи за сучасними маркетинговими тенденціями, ви можете бути на передовій у своїй галузі, коли йдеться про спілкування з клієнтами. Є багато простих інструментів, якими ви можете скористатися, як-от підписка на маркетингову електронну пошту або сповіщення Google News. Використання правильних інструментів допоможе скеровувати ваші майбутні маркетингові кампанії, зберігаючи при цьому знання про те, що працює в сучасному світі, що швидко змінюється.


Не впадайте у відчай через невдачі

Найважливіші уроки про маркетинг ви отримаєте з помилок і невдач. Реклама може бути грою в вгадування. Усе планування у світі не гарантує успіху конкретної кампанії. Ймовірно, будуть спроби, які проваляться, але це не означає, що вони були марною тратою часу та грошей. Візьміть те, що ви дізналися з досвіду, і застосуйте це в наступній кампанії.

Бажання вчитися як на успіхах, так і на невдачах є найкращим підходом до вдосконалення вашої маркетингової стратегії та досягнення довгострокового успіху під час спілкування з клієнтами.

От admin