Для самозайнятості або відкриття власного малого бізнесу будь-хто потребує набуття низки нових навичок. Вам потрібно буде отримати базове розуміння бухгалтерського обліку та того, як керувати грошовими потоками та податками в світі, де ваш роботодавець не займається цими речами за вас. Можливо, вам також знадобиться навчитися створювати своє портфоліо у своїй галузі, рекламувати себе клієнтам онлайн і виділяти свій бренд. Одна з найважливіших речей, яку ви можете навчитися, щоб захистити як свій новий бізнес, так і себе, — це ефективніше планувати бюджет. Хороший бюджет дозволить розпоряджатися непередбачуваним доходом. Ось кілька коротких порад, щоб почати.
Окремі особисті та ділові витрати
По-перше, вам потрібно буде розділити ваші особисті та ділові витрати, щоб ви могли отримати гарне уявлення про те, скільки бізнес витрачає щомісяця, а скільки витрачаєте ви. Це має бути досить легко, якщо ви можете відкрити два окремих банківських рахунки. Відокремлення ваших витрат не тільки полегшить вам складання бюджету як для вашого професійного, так і для особистого життя, але це також допоможе з податковими сезонами. Переконайтеся, що щомісяця ви зберігаєте достатню кількість готівки на своєму бізнес-акаунті, щоб наприкінці кожного місяця ви могли сплатити податки, які ви маєте заборгувати. Якщо ви не впевнені, як підготуватися, більшість експертів рекомендують відкладати близько 20-30% вашого заробітку.
Шукайте низько висять фрукти
Розділивши ділові та особисті рахунки, ви зможете побачити можливості заощадити гроші або зменшити витрати в обох частинах свого життя. Ви можете помітити у своєму бізнес-акаунті, що перехід до іншого постачальника заощадить вам невелику суму на отриманні тієї ж кількості матеріалів. У своєму особистому кабінеті ви можете здійснити рефінансування своїх студентських позик на іншу, дешевша позика допоможе вам скоротити вихідні витрати, про які вам потрібно турбуватися, протягом місяця. Це також зменшує тиск на вас як власника бізнесу, оскільки вам не доведеться заробляти стільки щомісяця, щоб оплачувати рахунки.
Створіть буфер
Коли ви заробляєте більше, ніж зазвичай, як самозайнята особа, виникає спокуса дати собі заслужений бонус. Однак найкраще, що ви можете зробити, це використати ці додаткові гроші для створення буфера. Переконайтеся, що у вас є додаткова готівка на ваших бізнес-рахунках, щоб ви могли продовжувати платити собі гідну зарплату (достатню, щоб оплатити рахунки), навіть якщо ви заробляєте менше, ніж зазвичай. Також обов’язково застрахуйте себе від нещасних випадків на випадок будь-яких надзвичайних ситуацій.
У міру свого підприємницького життя ви також повинні мати можливість отримати обґрунтоване уявлення про те, коли ви, швидше за все, заробите більше або менше грошей, ніж зазвичай. Завчасне планування цих сезонних змін допоможе захистити вас і вашу родину. Пам’ятайте, що складання бюджету як самозайнятої особи може бути складним, особливо якщо вам потрібно одночасно керувати своїми особистими та професійними витратами, але без бюджету ви можете опинитися у значних проблемах.