Поради щодо того, як писати розмовним тоном, щоб збільшити кількість читачів


Розмовне письмо – це стиль письма, який не дотримується граматичних правил, і речення можуть починатися із займенників і закінчуватися дієсловами. На початку речення можна використовувати такі слова, як «але», «і» та «все ж». У школі вас вчать писати строго офіційним стилем, позбутися якої нелегко.

Розмовне письмо націлене на цільову аудиторію та звертається до неї так, ніби ви розмовляєте з нею особисто. Коли хтось читає щось написане в розмові, це змушує його мозок подумати, що він бере безпосередню участь.

Позитивною стороною розмовного тону є те, що він ефективніший у передачі повідомлень, а також у тому, що повідомлення закріплюються в пам’яті аудиторії. З використанням розмовного тону читачам легше стежити за ходом ваших думок. Їм не доведеться намагатися переварити ваше повідомлення або шукати незнайомі слова в словнику.

Нижче наведено поради, які допоможуть цей веб-сайт про те, як писати розмовним тоном, щоб збільшити кількість читачів


Запишіть свою розмову

Запишіть розмову між вами та вашим другом, а потім спробуйте перенести її на письмові слова. Роблячи це, ви краще зрозумієте, як люди грають з мовами, щоб передавати бали. Слід звернути увагу на те, як говорить співрозмовник і як він реагує на те, що ви говорите, оскільки ваша мета — звучати як справжня людина, яка веде двосторонню розмову, а не як діловий чи академічний лист.

Використовуйте скорочення

Коли ви говорите зі скороченнями, це допомагає вам швидше вимовляти слова, тому вам слід продовжувати писати зі скороченнями, щоб звучало більш розмовно. Прикладами скорочень є «не», «не можна» і «не буду». Це легше говорити, ніж повні слова, наприклад, «не біжи» замість «не біжи». Використовуючи скорочення, ви можете заощадити місце у вашому медіафайлі, не потребуючи повторювати кожне слово.

Запишіть короткими реченнями

Складайте короткі речення, що містять менше тридцяти п’яти слів, оскільки це полегшить вашій аудиторії ознайомлення з інформацією. Це тому, що насправді ми не розмовляємо довгими монологами, і в розмові потрібні перерви, щоб перевести подих. Використовуйте коми, крапки з комою та багатокрапки, щоб розбити довгі речення, щоб візуально розділити ідеї. Якщо ваше речення містить дві або більше завершених ідей, ви можете використовувати крапку, щоб розділити його на невеликі, але повні речення.

Почніть речення з «і» або «але»

Хоча це може суперечити тому, чому вас навчав ваш учитель граматики, можна починати речення з «але» або «і» в розмовному тексті. Це тому, що ми робимо це частіше, коли розмовляємо, і ми думаємо про ще один пункт, який потрібно згадати, коли попередній закінчений. Речення, що починається з «і» або «але», виділяє речення з-поміж інших, оскільки воно все ще містить ідею попереднього речення. Прикладом таких речень є: «Тепер ми всі можемо піти на каву. Але вже досить пізно»


Використовуйте загальновживані слова

У розмові не слід використовувати складні слова, якщо цільова аудиторія їх не розуміє. Натомість вам слід зосередитися на використанні загальних слів, які можна легко знайти в повсякденній розмові. Ці слова легко зрозумілі вашій аудиторії, і вони не відчуватимуть себе перевантаженими складними словами або продовжуватимуть звертатися до словника для тлумачення.

Закінчення прийменником

«Люди схильні думати, що закінчувати речення таким прийменником, як «on», «of» або «in», граматично неправильно. Це не так, оскільки це чудовий спосіб зробити ваш текст більш розмовним. Так ми здебільшого розмовляємо в повсякденних розмовах; крім того, вони допомагають зберегти ваше письмо активним голосом.

Включіть сленг

У кожної групи людей є сленг, з яким вони ідентифікуються. Дорослі використовують сленги, які не розуміють діти, і навпаки. Коли до вашого тексту додається сленг, який, як виявляється, впізнає цільова аудиторія, це робить вас більш автентичним. Проте слова застереження; використовуйте сленг помірковано і вкрай рідко, і ніколи не вживайте образливих слів. Використання сленгу створює чітку картину, не обов’язково вульгарну, і має бути спрямоване на цільову аудиторію, яку ці слова не образять.

Пишіть своїй цільовій аудиторії

Перш ніж почати писати розмову, ви повинні визначити свою цільову аудиторію. Це допоможе вам краще зрозуміти тон розмови, який сприймає аудиторія. Та сама розмова, якою ти любиш вести з другом, може здатися незручною, якщо поділитися нею з батьками. Те, що може здатися природним для однієї аудиторії, може здатися образливим для іншої аудиторії; тому ви повинні бути дуже обережними при виборі тону розмови.


Прочитайте вголос написане

Після того, як ви закінчите писати, бажано прочитати свою роботу вголос, бажано перед аудиторією. Якщо є місця, де ви вагалися, щоб перевести подих; це означає, що ваші речення досить довгі, і вам потрібно попрацювати над ними, щоб зробити їх короткими. Коли ви читаєте свою роботу вголос, це допоможе вам визначити, чи ваші письма протікають так само, як ви говорите, і якщо є недоліки, які ви можете легко виправити, перш ніж представити остаточну чернетку.

Для правильного написання розмови потрібен час і багато практики; тому вам не потрібно панікувати, коли ви зазнаєте невдачі з першої або другої спроби. Під час розмовного письма вас не змушують дотримуватись строгих правил граматики. Зважаючи на наведені вище поради, чому б вам не піти вперед, спробувати та відчути світ розмовного письма. Якщо ви відчуваєте потребу в допомозі, яка допоможе вам правильно почати писати розмову, ви можете це зробити зверніться за допомогою до письменницьких компаній доступні онлайн за невелику плату.

От admin